Bio produkty Lidla w pełni biodegradowalnych opakowaniach

W ofercie Lidl Polska pojawiły się warzywa i owoce w opakowaniach biodegradowalnych i kompostowalnych przemysłowo.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Bio produkty Lidla w pełni biodegradowalnych opakowaniach

Produkty z linii Bio Organic, jak ziemniaki czy cebula, sprzedawane są już w w pełni ekologicznych opakowaniach, wykonanych z kukurydzy i drewna. Biotworzywa pochodzenia roślinnego, z których są wyprodukowane opakowania na ziemniaki i cebulę, są w pełni biodegradowalne, a wrzucone do pojemników na bioodpady będą przetworzone w kompostowniach przemysłowych na biopaliwo oraz kompost.

W kolejnych tygodniach do sprzedaży trafią BIO marchew, BIO buraki oraz BIO włoszczyzna, które będą zapakowane w opakowanie złożone wyłącznie z tacki papierowej oraz folii celulozowej, która pochodzi ze specjalnych plantacji eukaliptusów.

W ofercie klienci znajdą również BIO banany z certyfikatem Fairtrade, które będą owinięte tylko papierową banderolą.

Sieć Lidl Polska zobowiązała się, że do 2025 roku ograniczy zużycie plastiku o 20 proc., a wszystkie plastikowe opakowania produktów marek własnych będą możliwe do recyklingu.

Lidl Polska ma w naszym kraju ponad 630 sklepów.

W ubiegłym roku Lidl Polska wydał na reklamy najwięcej spośród wszystkich sieci detalicznych na naszym rynku. Nakłady na promocję w mediach wzrosły o 18,9 proc., z 627,2 do 745,9 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska