SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Brodnicki i Okrasa reklamują Lidla z dorszem i schabem na księżycu (wideo)

Emitowane w tym tygodniu reklamy sklepów Lidl pokazują kulinarną wyprawę Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy na księżyc. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy GPD Advertising i Havas Media.

Karol Okrasa w księżycowej reklamie Lidla Article

Nowe spoty Lidla pokazują, jak Karol Okrasa ląduje na księżycu z przepisem na danie z dorszem, jednak ku swojemu zaskoczeniu znajduje już tam przepis na danie ze schabem zostawiony przez Pascala Brodnickiego.

Kampania informuje o obowiązującej przez cały tydzień promocji cenowej dorsza i schabu, a także niższej cenie Polemo w drugiej połowie tygodnia.

Akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji, radiu i internecie. Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja reklamowa GPD Advertising, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Havas Media.

W ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Lidl Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 451 mln zł, o 19,2 proc. więcej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media - zobacz szczegóły).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Brodnicki i Okrasa reklamują Lidla z dorszem i schabem na księżycu (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kreatywny
Głupota pseudokreatywnych osiągnęła apogeum. Czy jeszcze głupiej można, czy już nie?
10 8
odpowiedź
User
paulus
reklama idiotyczna
9 8
odpowiedź