Brytyjskie dzienniki ze spadkami sprzedaży, „The Sun”, „Sunday Mirror” i „Daily Mirror” o ponad 10 proc.

Według danych Audit Bureau of Circulation (ABC) w 2016 roku wiele brytyjskich dzienników zanotowało spadki sprzedaży. Wśród nich są takie tytuły jak „Sunday Mirror”, „Daily Mirror” i „The Sun”.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Informacje podane przez ABC dotyczą sprzedaży krajowych brytyjskich dzienników w grudniu ub.r., w raporcie wykazano też jak prezentowała się ona w stosunku do roku 2015.

Wśród tytułów, które zanotowały straty są znane na brytyjskim rynku dzienniki. Bulwarówka „The Sun” zanotowała spadek sprzedaży rok do roku na poziomie 10,5 proc.

O największym pogorszeniu czytelnictwa może mówić „Sunday Mirror”, którego sprzedaż w ciągu ub.r. spadła o 16,3 proc. Na kolejnym miejscu jest „Sunday People” (spadek o 15,1 proc.), od którego nieco lepszy wynik (13,5 proc. w dół) uzyskał „Sunday Post”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/guardian-tabloidowy-format-druk ##

Nielicznymi dziennikami, które w ub.r. odnotowały wzrost sprzedaży, są „The Times” (9,1 proc. w górę), „Metro” (wzrost o 9,6 proc.), „The Sunday Times” (wzrost o 3,8 proc.) oraz „The Sunday Telegraph”, który w ub.r. sprzedawał o 2,3 proc. więcej egzemplarzy niż rok wcześniej.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day