SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Budżet medialny Canona w regionie EMEA dla PHD

Należący do holdingu reklamowego Omnicom dom mediowy PHD wygrałprzetarg na planowanie i zakup mediów dla firmy Canon w regionieEuropy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).

W finałowej rozgrywce PHD pokonał domy mediowe Universal McCann(należący do Interpublic Group) oraz Carat (Aegis Media).

To pierwszy raz kiedy Canon zdecydował się powierzyć obsługęmedialną w regionie jednej agencji. Z walki zrezygnował dom mediowyMediaedge:cia (MEC), który do tej pory obsługiwał budżet marki nawiększości rynków.

PHD będzie m.in. odpowiedzialny za warty około 10 milionówfuntów budżet medialny Canona na rynku brytyjskim, który przezostatnie sześć lat obsługiwała BJK&E - siostrzana agencja MEC,obecnie działająca pod nazwą Maxus.

Z kolei z danych firmy badawczej Nielsen Media Research wynika,że na przestrzeni dwunastu miesięcy do września 2008 roku Canonwydał na media w Niemczech 16,2 miliona, we Włoszech 5,9 miliona, wHolandii 5,3 miliona, w Szwajcarii 1,3 miliona, a w Norwegi 1milion funtów.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Budżet medialny Canona w regionie EMEA dla PHD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl