SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Burger King "oddaje" swoje kanały social media lokalnym restauracjom

Francuski oddział Burger Kinga na swoim Instagramie będzie polecał lokalne restauracje. I to zupełnie za darmo. W ten sposób globalna sieć chce pomóc całemu biznesowi gastronomicznemu w dobie Covid-19.

Article

Akcja potrwa do 21 stycznia 2021 roku, czyli końca kolejnego lockdownu we Francji. Na profilu francuskiego Burger Kinga , w sekcji Stories będą zamieszczane zdjęcia potraw serwowanych przez lokalnie działające restauracje. Obok  zdjęć  umieszczone będą informacje o danym lokalu - menu, adres i promocje. Codzienne wyróżnianych będzie kilka lokali.

Restauratorzy nie będą musieli płacić za tę formę promocji. Jeśli chcą trafić na profil Burger King France, muszą tylko opublikować na Instagramie zdjęcie swojej popisowej potrawy z hasztagiem #WhopperAndFriends.

Za pomysł kampanii odpowiada agencja Buzzman.

To kolejna niestandardowa akcja komunikacyjna Burger Kinga. W czasie pandemii koronawirusa fastfoodowa sieć zachęcała już do kupowania u swojego największego konkurenta - McDonald's.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Burger King "oddaje" swoje kanały social media lokalnym restauracjom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl