SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Burger King złośliwie odpowiada na krytyczną kampanię McDonald’s (wideo)

Sieć Burger King w najnowszej reklamie dopisuje zakończenie do ostatniej kampanii McDonald’s, w której ta firma podkreślała, że ma większą od Burger Kinga sieć swoich restauracji.

Article

Kilka dni temu McDonald's zakpił z Burger Kinga w niestandardowej kampanii reklamowej prowadzonej we Francji. Przy trasie wyjazdowej z miejscowości Brioude postawił ogromny drogowskaz z logo konkurencyjnej firmy, a tuż pod nim zamieszczono komunikat, że do jej najbliższej restauracji jest 258 km. Obok umieszczono niewielką tablicę z informacją, że najbliższa restauracja drive -thru McDonald's jest oddalona jedynie o 5 km. W internecie zamieszczono dodatkowo spot pokazujący, jak powstawał drogowskaz.

Burger King w swojej najnowszej reklamie mści się na konkurencie i dopisuje własne zakończenie do jego spotu. W pierwszej części swojego klipu wykorzystuje kilka wątków z reklamy rywala, a potem pokazuje jak para młodych osób przejeżdża obok drogowskazu McDonald's i dojeżdża do restauracji tej firmy. Kierowca prosi w okienku o dużą kawę, informując, że ma przed sobą daleką drogę. Gdy odjeżdża z drive-thru McDonald's na ekranie pojawiają się słowa: „Only 253 km to go before your Whopper. Thank you McDonald's for being everywhere”. Potem para podróżująca autem pokazana jest, jak w restauracji Burger Kinga je Whoppery. Mężczyzna mówi do kobiety: „Wcale nie było tak daleko”.

Kreacją reklamy zajęła się agencja Buzzman.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Burger King złośliwie odpowiada na krytyczną kampanię McDonald’s (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Przyganiał kocioł garnkowi! Ponadto ani jedna ani druga firma to nie restauracje, a bary szybkiej obsługi bądź bistra.
odpowiedź
User
marketer
dobre!!!
odpowiedź
User
z boku
coca cola vs pepsi idą ciekawiej w konfrontacji, moim zdaniem
odpowiedź
User
wujek
Walka na cepy dwóch sieciówek, które w oczach tracą klientów. To samo cola i pepsi. Cola spoko - do wódki, a Mak na kaca - nic więcej.
odpowiedź
User
Pani Danusia
Osobiście lubię schrupać i Bic Maca i Whoopera, więc obie są dla mnie ok :)
odpowiedź