Card System reklamuje karty Go Free i Go Smile

W internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa kart przedpłaconych Go Free i Go Smile. Akcję prowadzi firma Card System we współpracy z U2 Media, Tradedoubler, 2BU studio i AM Art-Media.a

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Przekaz reklamowy karty Go Free Visa Electron podkreśla pod hasłem "Szaleństwo pod kontrolą", że mogą z niej korzystać nastolatki na wakacjach, feriach czy innych wyjazdach, doładowując ją na odległość. Z kolei oparta na haśle "Pomysł na idealny prezent" kampania Go Smile Visa Electron przekonuje, że karta ta może być idealnym podarunkiem bożonarodzeniowym dla bliskich osób.

grafika

Akcja - prowadzona przez wydającą te karty firmę Card System - obejmuje internet (serwisy biznesowe, finansowe typu: Money.pl; Hotmoney.pl; informacyjne np. wiadomosci24.pl, naszemiasto.pl, witryny tematyczne Onet.pl z kategorii kobieta, turystyka, rodzina, dom; serwisy społecznościowe np. Nasz klasa, witryny młodzieżowe, serwis Polskapresse.pl, serwisy kobiecy Edipresse: polki.pl. blogerki.pl, wizaż.pl, uroda.pl; działania mailingowe) oraz punkty sprzedaży (m.in. HDS, Tabak Polska, Ruch) w całej Polsce.

Kampanię - zaplanowaną do końca roku - firma Card System przygotowała we współpracy z U2 Media i Tradedoubler oraz agencją reklamową 2BU studio, natomiast działania public relations prowadzi AM Art-Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"