Card System reklamuje karty Go Free i Go Smile

W internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa kart przedpłaconych Go Free i Go Smile. Akcję prowadzi firma Card System we współpracy z U2 Media, Tradedoubler, 2BU studio i AM Art-Media.a

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Przekaz reklamowy karty Go Free Visa Electron podkreśla pod hasłem "Szaleństwo pod kontrolą", że mogą z niej korzystać nastolatki na wakacjach, feriach czy innych wyjazdach, doładowując ją na odległość. Z kolei oparta na haśle "Pomysł na idealny prezent" kampania Go Smile Visa Electron przekonuje, że karta ta może być idealnym podarunkiem bożonarodzeniowym dla bliskich osób.

grafika

Akcja - prowadzona przez wydającą te karty firmę Card System - obejmuje internet (serwisy biznesowe, finansowe typu: Money.pl; Hotmoney.pl; informacyjne np. wiadomosci24.pl, naszemiasto.pl, witryny tematyczne Onet.pl z kategorii kobieta, turystyka, rodzina, dom; serwisy społecznościowe np. Nasz klasa, witryny młodzieżowe, serwis Polskapresse.pl, serwisy kobiecy Edipresse: polki.pl. blogerki.pl, wizaż.pl, uroda.pl; działania mailingowe) oraz punkty sprzedaży (m.in. HDS, Tabak Polska, Ruch) w całej Polsce.

Kampanię - zaplanowaną do końca roku - firma Card System przygotowała we współpracy z U2 Media i Tradedoubler oraz agencją reklamową 2BU studio, natomiast działania public relations prowadzi AM Art-Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska