SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carrefour partnerem Too Good To Go

Sieć handlowa Carrefour Polska jako pierwsza w Polsce dołączyła do grona partnerów aplikacji z misją niemarnowania żywności Too Good To Go. Od października użytkownicy aplikacji będą mogli uratować paczki z produktami z krótkim terminem ważności w 12 pilotażowych lokalach w Warszawie i Krakowie.

Carrefour Polska to pierwsza sieć handlowa, która dołączyła do programu Too Good To Go w Polsce. Firma włącza się również w zainicjowaną przez Too Good To Go trwającą właśnie kampanię z okazji Dnia Walki z Marnowaniem Żywności ONZ, edukując użytkowników na temat negatywnych skutków marnowania.

- Jako sieć podejmujemy szereg działań mających na celu zapobieganie marnowaniu żywności, takich jak realizowany przez Carrefour Polska od 2013 roku, międzynarodowy program "STOP Marnotrawstwu". Jego celem jest walka z wszelkimi formami marnotrawstwa, na każdym szczeblu funkcjonowania firmy, a także promowanie przeciwdziałania temu zjawisku wśród naszych klientów i dostawców – mówi Barbara Kowalska, dyrektor jakości i zrównoważonego rozwoju Carrefour Polska.

Sieć zdecydowała o docelowym włączeniu do akcji wszystkich swoich sklepów. Od października ruszy pilotaż w 12 pilotażowych lokalach w Warszawie i Krakowie.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego.

Jak działa Too Good To Go

Too Good To Go to aplikacja stworzona w Danii. W Polsce działa od roku.  Zasady działania Too Good To Go są podobne jak w przypadku innych aplikacji do zamawiania posiłków. Tutaj jednak klient kupuje "paczkę-niespodziankę" - czyli to, co danego dnia serwowały lokalne współpracujące z Too Good To Go, a nie zostanie już sprzedane. Takie posiłki można kupić w aplikacji za około 1/3 podstawowej ceny. Klienci mogą też skontaktować się z wybranym lokalem przed złożeniem zamówienia, jeśli chcą dostać dodatkowe informacje (np. o alergenach, opcjach bezmięsnych). Zamawiający po zatwierdzeniu zamówienia musi jednak sam je odebrać, tego samego lub kolejnego dnia (w zależności od lokalu).

Too Good To Go działa już w 12 krajach (m. in. Niemczech, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii) i ma już ponad 11 milionów klientów. Jak podają jej twórcy, dzięki aplikacji zostało uratowanych już ponad 16 milionów posiłków, co ograniczyło emisję o ponad 41 tys. ton dwutlenku węgla.

Aplikacja Too Good To Go w Polsce od startu w lipcu 2019 roku pozyskała 208 000 użytkowników w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Szczecinie i Poznaniu, a kolejne miasta dołączą najbliższych tygodniach. Korzystają z niej m.in. Starbucks, Costa Coffee, Green Caffe Nero, Pizza Hut, A. Blikle, North Fish, sieci hoteli Arche, Accor i Radisson Blu, restauracje, kateringi dietetyczne, klubokawiarnie, małe kawiarenki, piekarnie czy osiedlowe warzywniaki “Owoce i Warzywa” i “Krzesak”.

 

Dołącz do dyskusji: Carrefour partnerem Too Good To Go

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl