SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

CCC promuje ofertę „Najlepszych marek sportowych"

Sieć sklepów CCC promuje na wiosnę swoją linię dla młodzieży Youngsters. Działania pod hasłem „Najlepsze sportowe marki teraz w CCC” przygotowały 2012 Agency, Lemon Film, H2O Creative i MullenLowe MediaHub.

Article

Spot w rytm energetycznej muzyki pokazuje młodych ludzi w butach czterech popularnych marek sportowych: Pumy, Adidasa, Reeboka i Skechersa, a także ich street-artową pasję. Reklamę kręcono w Buenos Aires. Elektroniczny remix utworu, będący motywem przewodnim kampanii wiosennej, stworzył Wojciech Urbański znany z duetu Rysy.

W reklamie wykorzystano utwór „These Boots Are Made for Walking”.

Klip trafił z początkiem marca do emisji w najbardziej zasięgowych stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat i stacjach tematycznych. Ponadto pokazywany jest w kinach. Komunikację uzupełniają aktywacje w social mediach.

Kreację przygotowała Agencja 2012, a organizacją produkcji zajął się Lemon Film. Spot  wyreżyserował Antoni Nykowski, a sesję fotograficzną zrealizował Łukasz Ziętek. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MullenLowe MediaHub, zaś za komunikację w kanałach digital i social media odpowiada H2O Creative.

Stylizacje przygotował Hartwig Fashion Department.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: CCC promuje ofertę „Najlepszych marek sportowych"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl