„CD Action” liderem wśród miesięczników komputerowych

W październiku 2012 roku na pozycji lidera wśród pism komputerowych i o grach komputerowych znalazł się „CD Action”. Najwięcej zyskał "PC Format", zaś największy spadek ponownie dotknął miesięcznika „Chip”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

W październiku ub.r. sprzedaż ogółem poświęconego grom pisma "CD Action" (Wydawnictwo Bauer) wyniosła 71 238 egz., czyli o 5,09 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się "PC Format” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem w październiku 2012 roku na poziomie 68 186 egz., czyli o 27,08 proc. większym niż w grudniu ub.r. Był to jednocześnie największy wzrost w zestawieniu.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wzrosła o 16,81 proc. i wyniosła 46 537 egz. Tytuł ten od stycznia 2012 roku ukazuje się jako miesięcznik, wcześniej był dwutygodnikiem. Jego cena wraz ze zmianą częstotliwości wzrosła z 6,50 zł do 8,90 zł.

Z kolei największy spadek dotknął plasującego się na ostatnim miejscu w rankingu miesięcznika „Chip” (Grupa Burda). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmalała o 22 proc. do poziomu 20 037 egz.  

 

W październiku 2012 roku w porównaniu do września 2012 roku największym wzrostem średniej sprzedaży (o 13,24 proc.) pochwalić się mógł „Komputer Świat”. Z kolei w tym ujęciu największy spadek dotknął miesięcznika „CD Action” - wyniósł on 13,74 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?