Ceneo.pl rusza w odświeżonej wersji

Należąca do Grupy Allegro porównywarka cenowa Ceneo.pl został udostępniona w nowej szacie graficznej. Teraz wygląd serwisu samoistnie dopasowuje się do najpopularniejszych rozdzielczości ekranów komputerów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa wersja Ceneo.pl ma na celu uporządkowanie i pokazanie nowych funkcjonalności serwisu w jeszcze bardziej przystępny i przejrzysty sposób. Zmiany mają przyczynić się do uproszczenia wyszukiwania, porównywania i kupowania produktów.

Jednocześnie w serwisie wprowadzono możliwość rejestrowania się nowych użytkowników poprzez konta na Allegro, Facebooku lub Google+. Ma to ułatwić składanie zamówień na stronie oraz przeglądanie ich historii i sprawdzania statusów realizacji. W przyszłości planowane są kolejne funkcjonalności w oparciu o konta w serwisie.

- Wierzymy, że nadchodzące zmiany przyczynią się do jeszcze trwalszego ugruntowania naszej wiodącej pozycji w branży pod względem jakości oferowanych usług, realizacji potrzeb klientów oraz stosowania wysokich standardów współpracy z nimi. Mamy nadzieję, że wdrożone udogodnienia przyniosą użytkownikom jeszcze większą przyjemność korzystania z naszego serwisu - komentuje Joanna Bilińska, dyrektor sprzedaży, marketingu i wsparcia biznesu w Ceneo.pl.

grafika

W sierpniu br. Ceneo.pl odwiedziło 4,1 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz szczegółowe dane). W serwisie znajduje się 12 mln ofert z prawie 5 tys. sklepów internetowych.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"