„Cieszę się, że to zrobiłem” - Nationale-Nederlanden promuje profilaktyczne badania onkologiczne (wideo)

Firma ubezpieczeniowa Nationale-Nederlanden zaczęła kampanię reklamową zachęcającą do profilaktycznych badań lekarskich związanych z chorobami nowotworowymi. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Focus Advantage, Prime Time i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Cieszę się, że to zrobiłem” - Nationale-Nederlanden promuje profilaktyczne badania onkologiczne (wideo)

W ramach kampanii Nationale-Nederlanden zorganizuje cykl eventów w galeriach handlowych w największych miastach. Podczas wydarzeń można będzie przebadać się pod kątem najczęściej występujących nowotworów i skorzystać z porad lekarzy. Każdy po badaniu otrzyma bieliznę o sportowym kroju z hasłem „Cieszę się, że to zrobiłem/am”, która ma symbolizować troskę o nasze ciało, a także nawiązywać do oswojenia swojej intymności przed wizytą u lekarza. Bielizna będzie też sprzedawana, a całość przychodów zostanie przekazana na finansowanie badań mammograficznych.

Ponadto na stronie NN.pl będzie można przy użyciu odpowiedniej aplikacji przesyłać e-maile do znajomych zachęcające ich do wizyty u lekarza. Za każdą taką wiadomość, potwierdzoną przez odbiorcę, Nationale-Nederlanden przekaże 10 zł na rzecz realizacji mammografii w miejscowościach o najniższej w Polsce dostępności takich badań.

Firma, do połowy br. działająca pod nazwą ING Życie, od kilku lat podkreśla też znaczenie profilaktyki w reklamach polisy na wypadek choroby nowotworowej. Poprzednie takie kampanie były realizowane pod hasłem „Zrób rakowi wspak”.

 

Ambasadorami nowej akcji są trenerka kulinarna Marta Wajda oraz trener sportów walki Grzegorz Sobieszek. W spotach opowiadają o przełamywaniu lęku przed badaniem profilaktycznym dotyczącym chorób nowotworowych.

Spot z Wajdą będzie emitowany w internecie (na YouTubie i w serwisach VoD), a z Sobieszkiem - w telewizji (m.in. w TVN i Polsacie).

 

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Focus Advantage odpowiadająca też za działania w internecie. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Prime Time, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta