Ciszewski Public Relations i Rajdowy Mistrz Polski

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Janusz Kulig, Rajdowy Mistrz Polski 2000 oraz 2001, niezmiennie będzie obsługiwany przez agencję Ciszewski Public Relations. Zawarte porozumienie obejmuje m.in. koordynowanie działań w zakresie media relations oraz sponsoringu w bieżącym sezonie rajdowym. Jerzy Ciszewski, prezes Agencji, będzie pełnił funkcję rzecznika prasowego zawodnika.

Agencja Ciszewski Public Relations współpracuje z Januszem Kuligiem już od 1999 roku, gdy zawodnik rozpoczął starty w barwach zespołu Marlboro Ford Mobil 1. W 2001 roku, wraz z wycofaniem się korporacji Philip Morris ze sponsorowania sportów motorowych, zespół uległ rozwiązaniu. Pomimo to agencja Ciszewski Public Relations oraz Janusz Kulig nie zawiesili współpracy i będą ją kontynuowali również w 2003 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"