ClickAd i Codemedia zajmą się obsługą kampanii reklamowo-sprzedażowych Tauronu w internecie

Agencje ClickAd i Codemedia wygrały przetarg spółki Tauron Sprzedaż na przygotowanie, realizację i monitorowanie kampanii reklamowo-sprzedażowych tej spółki w internecie. Zaproponowana przez nie prowizja od zakupu powierzchni reklamowej wynosiła odpowiednio 0,01 proc. i 0,5 proc.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Trwający od drugiej połowy maja przetarg dotyczył rocznej obsługi w zakresie przygotowania, prowadzenia i monitorowania efektów kampanii reklamowo-sprzedażowych w internecie.

Oferty złożyło w nim 9 agencji: ClickAd, Pimedia Group, Media Group, Mastermind Media, Redgroup, Novem, Media Choice, Codemedia i Starcom (Publicis Media).

70 proc. kryterium oceny oferty stanowi wysokość prowizji od zakupu powierzchni reklamowej w internecie (pozostałe 30 proc. cena oferty - obejmuje m.in. przeformatowanie projektów graficznych, aktualizację plików graficznych itp.).

Najniższe prowizje zaproponowały: Media Group – 0,0000002 proc, Starcom i Clickad – po 0,01 proc. , Pimedia Group – 0,2 proc. i Codemedia – 0,5 proc. Prowizja zaoferowana przez Novem wynosi 1,2 proc., przez Mastermind Media – 1,37 proc., Redgorup – 1,49 proc., Media Choice – 1,5 proc.

Spółka do współpracy wybrała ClickAd i Codemedia. Agencje będą pracować dla Tauronu przez rok od dnia zawarcia umowy. Budżet spółki na te działania wynosi 4,92 mln zł brutto. Spółka będzie z nimi współpracować w oparciu o tzw. umowy ramowe, czyli będzie im zlecać każdorazowo określone projekty.

Tauron Sprzedaż planuje realizować w internecie kampanie reklamowe, których celem będzie m.in. przekierowanie wymaganej liczby użytkowników do stron internetowych spółki poprzez różne formy reklam (display, linki tekstowe, e-mailingi, wideo, artykuły sponsorowane) i wykonanie wymaganej czynności (zamówienie produktu, pozostawienie leada, zapisanie się na newsletter, rejestracja w serwisie itp.).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style