ClickMeeting - platforma do konferencji online od Implix

Implix, właściciel dostawcy usług email marketingowych GetResponse, uruchomił ClickMeeting - platformę do konferencji online, za pomocą której można prowadzić spotkania nawet dla 1000 osób.

km
km
Udostępnij artykuł:

Nowa platforma składa się z dwóch produktów - ClickMeeting i ClickWebinar, przeznaczonych do przeprowadzania odpowiednio: spotkań do 25 osób i konferencji do 1000 uczestników.

ClickMeeting umożliwia organizowanie konferencji, spotkań roboczych, szkoleń wewnątrzfirmowych czy prezentacji produktowych dla klientów w dogodnym dla wszystkich miejscu i czasie, bez potrzeby odchodzenia zza biurka. Pracę z ClickMeeting można rozpocząć w kilkanaście sekund, bez żadnej instalacji. Działa on z poziomu przeglądarki według modelu oprogramowanie jako usługa (Software as a Service). Dzięki temu możliwe jest korzystanie z ClickMeeting z każdego komputera, w każdym miejscu.

Wśród funkcjonalności platformy znajduje się m.in. udostępnianie uczestnikom pulpitu komputera, aplikacji i plików oraz czatu tekstowego i video. Wygląd każdego spotkania można dostosować do identyfikacji wizualnej marki.

Koszt konta z możliwością prowadzenia spotkania do 25 osób zaczyna się od 39 zł za miesiąc. Aby sprawdzić możliwości ClickMeeting, można założyć darmowe konto i przez 30 dni korzystać ze wszystkich funkcjonalności platformy bez ponoszenia żadnych opłat.

ClickMeeting obecność na rynku zaczyna od cyklu bezpłatnych webinarów edukacyjnych prowadzonych przez niezależnych ekspertów z branży. Aby wziąć w nich udział, należy zostawić swoje dane na tej stronie (http://www.clickmeeting.pl/promo/edu). Z kolei aby zapoznać się z możliwościami ClickMeeting i założyć konto, należy przejść pod ten adres (http://www.clickmeeting.pl).

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej