Coca-Cola i Pop - Art

Gdy Andy Warhol namalował butelkę Coli, okrzyknięto ją jako jedną z ikon Pop-kultury. Teraz Coca - Cola planuje eksperymentalną akcję marketingową, w której wykorzystywana będzie symbolika Pop - Artu.

mm
mm
Udostępnij artykuł:

Kampania nosi roboczy symbol M5 i jest na razie owiana aurą tajemnicy.

Wiadomo, iż butelki bedą 'designerskie', utrzymane w stylistyce Pop - Artu. Na początku nowe butelki mają być rozprowadzane w najmodniejszych amerykańskich klubach. Kampania przewiduje również specjalne klipy wideo, przeznaczone na potrzeby kampanii, a nawet specjalne nagrania muzyczne. Nie wiadomo jednak, jak klipy i utowry muzyczne będą dystrybuowane.

Kampania ma być utrzymana w lekkiej, bardzo optymistycznej tonacji.

Celem akcji marketingowej ma być dotarcie do pokolenia dwudziesto- i trzydziestolatków, którzy uznają Colę, inaczej niż poprzednie pokolenia, za zwykły, nudny napój. Niesztampowa kampania ma przywrócić Coca - Coli utracony  status modnego i oryginalnego produktu.

mm
Autor artykułu:
mm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer