SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coca-Cola i Pop - Art

Gdy Andy Warhol namalował butelkę Coli, okrzyknięto ją jako jedną z ikon Pop-kultury. Teraz Coca - Cola planuje eksperymentalną akcję marketingową, w której wykorzystywana będzie symbolika Pop - Artu.

Kampania nosi roboczy symbol M5 i jest na razie owiana aurą tajemnicy.

Wiadomo, iż butelki bedą 'designerskie', utrzymane w stylistyce Pop - Artu. Na początku nowe butelki mają być rozprowadzane w najmodniejszych amerykańskich klubach. Kampania przewiduje również specjalne klipy wideo, przeznaczone na potrzeby kampanii, a nawet specjalne nagrania muzyczne. Nie wiadomo jednak, jak klipy i utowry muzyczne będą dystrybuowane.

Kampania ma być utrzymana w lekkiej, bardzo optymistycznej tonacji.

Celem akcji marketingowej ma być dotarcie do pokolenia dwudziesto- i trzydziestolatków, którzy uznają Colę, inaczej niż poprzednie pokolenia, za zwykły, nudny napój. Niesztampowa kampania ma przywrócić Coca - Coli utracony  status modnego i oryginalnego produktu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola i Pop - Art

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl