SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coca-Cola w najnowszej kampanii promuje napój Coca-Cola Zero Cukru (wideo)

Coca-Cola wystartowała z kampanią promującą wariant kultowego napoju w wersji bez cukru.

Mural kampanii #ZeroSłów; fot. materiały prasoweArticle

Hasło kampanii to #ZeroSłów. W jej ramach Coca-Cola zaprasza fanów wariantu napoju w wersji bez cukru do wspólnej zabawy. W tym celu stworzyła kolorowe, zabawne efekty dostępne między innymi w aplikacji „Coke App”, na Facebooku oraz Instagramie i zachęca, by za ich pomocą i popularnych emotikonek pokazać, jak smakuje Coca-Cola Zero Cukru.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na potrzeby najnowszej kampanii #ZeroSłów, marka stworzyła dedykowane efekty wizualne i filtry AR, a także niestandardowe murale, które powstały na dwóch budynkach w Warszawie.

Wraz z końcem września napój Coca-Cola Zero Cukru dostępny będzie również o smaku limonki

Coca-Cola jako członek Europejskiej Organizacji Producentów Napojów Bezalkoholowych (UNESDA) już od ponad 20 lat pracuje nad obniżaniem zawartości cukru w jej produktach. Wraz z innymi firmami członkowskimi w latach 2000-2015 zmniejszyła średnią zawartość cukrów dodanych o 12 proc., a w okresie od 2015 do 2019 roku o kolejne 14,6 proc.

Aktualnie, firma realizuje swój cel obniżenia zawartości cukru o dodatkowe 10 proc. W 2021 roku napoje o obniżonej lub zerowej zawartości cukru stanowiły ponad 37 proc. portfolio marki.

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola w najnowszej kampanii promuje napój Coca-Cola Zero Cukru (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Fragment składu: substancje słodzące: cyklaminiany, acesulfam K, aspartam. Dziękuję! Nie spróbuję! Nawet nie powącham. Swoją drogą to te zero cukru mają śladową sprzedaż jak zauważyłem. Czyżby ludzie zmądrzeli.
odpowiedź
User
pesi
Dziękuje za trucie słodzikami dziękuje za trucie w przestzreni publicznej wielkim formatem
odpowiedź
User
jak
Najpierw reklama Onetu z Żełeńskim, a teraz Coca Cola.
odpowiedź