Coca-Cola Zero: nowy napój, nowa kampania

Coca-Cola wprowadza do sprzedaży nowy napój - przeznaczoną dlamężczyzn Coca-Colę Zero. W związku z tym w połowie kwietniarozpocznie się kampania reklamowa tego produktu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Coca-Cola Zero jest kierowana przede wszystkim dla mężczyzn, dlaktórych ma być odpowiednikiem pitek głównie przez kobiety Coca-ColiLight. Nazwa nowego napoju podkreśla, że nie zawiera on cukru."Nowa marka to odpowiedź producenta na wzrastające zainteresowaniemarką Coca-Cola Light dla kobiet i brak jej odpowiednika dlamężczyzn w portfolio firmy" - piszą w oficjalnym komunikacieprzedstawiciele działu PR koncernu. W Polsce nowy napój jestdostępny od początku kwietnia w standardowych butelkach, puszkach,unikalnych alubutlach oraz wprowadzanych po raz pierwszy na naszrynek konturowych butelkach.

Kampania promocyjna nowej marki rozpoczęła się uruchomieniemstrony internetowej www.cokezero.pl, na którejwystartował konkurs z atrakcyjnymi nagrodami na męski manifest.Głowna część działań promocyjnych rozpocznie się w połowie kwietniai obejmie prasę, telewizję i outdoor. Przedstawiciele Coca-Coli nieujawniają jeszcze szczegółowychinformacji na temat kampaniireklamowej, ale zapowiadają niestandardowe, niestosowane dotychczasw Polsce reklamy internetowe oraz akcje samplingowe.

Kreacją kampanii Coca-Coli Zero zajmuje się agencja Publicis, akoncepcją działań on-line - K2 Internet SA. Natomiast za zakup iplanowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom, a zakomunikację PR - Edelman Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa