Codemedia z obsługą marki Mustela

Dom mediowy Codemedia wygrał przetarg na kompleksową obsługę marki Mustela, należącej do Laboratoires Expanscience. Odpowiada za przygotowanie i wdrożenie jej komunikacji w internecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Codemedia z obsługą marki Mustela

Celem zaplanowanych działań będzie promocja produktów z linii Mustela Bébé przeznaczonych do codziennej pielęgnacji dzieci od pierwszych dni życia oraz Mustela 9 Miesięcy dla przyszłych i młodych mam.

Kampania ma przybliżyć potencjalnym klientkom  wartości i kluczowe przesłania marki Mustela. Zaplanowane działania mają przede wszystkim charakter edukacyjny, z dużym naciskiem na dostarczenie przydatnej wiedzy.

Codemedia odpowiada za opracowanie koncepcji komunikacji oraz dobór, planowanie i zakup mediów. Będzie też realizować działania w mediach społecznościowych (głównie na Facebooku), kampanię display, działania SEM/SEO, współpracę z blogerami i content marketing.

Akcja potrwa od lutego do grudnia br.

Wcześniej marka Mustela nie była aktywna reklamowo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"