SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Codemedia z obsługą marki Mustela

Dom mediowy Codemedia wygrał przetarg na kompleksową obsługę marki Mustela, należącej do Laboratoires Expanscience. Odpowiada za przygotowanie i wdrożenie jej komunikacji w internecie.

Article

Celem zaplanowanych działań będzie promocja produktów z linii Mustela Bébé przeznaczonych do codziennej pielęgnacji dzieci od pierwszych dni życia oraz Mustela 9 Miesięcy dla przyszłych i młodych mam.

Kampania ma przybliżyć potencjalnym klientkom  wartości i kluczowe przesłania marki Mustela. Zaplanowane działania mają przede wszystkim charakter edukacyjny, z dużym naciskiem na dostarczenie przydatnej wiedzy.

Codemedia odpowiada za opracowanie koncepcji komunikacji oraz dobór, planowanie i zakup mediów. Będzie też realizować działania w mediach społecznościowych (głównie na Facebooku), kampanię display, działania SEM/SEO, współpracę z blogerami i content marketing.

Akcja potrwa od lutego do grudnia br.

Wcześniej marka Mustela nie była aktywna reklamowo.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Codemedia z obsługą marki Mustela

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl