SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coraz lepsze wyniki Polsatu

Maleje udział w rynku telewizyjnym TVP

 Jak wynika z danych AGB Polska, najwyższy udział w rynku ogólnopolskim w kwietniu 2004 miały TVP 1 (24,1 proc. wobec 24,3 proc. w marcu 2004 r.) i TVP 2 (19,5 proc. wobec 20,07 proc. w marcu 2004 r.). Udziały Polsatu wyniosły 17,3 proc. (16,9 proc. w marcu 2004 r.) a TVN-u 15,5 proc. (miesiąc wcześniej: 15,4 proc.).

Stacjamonth 03/2003month 03/2004
TVP126,60%24,34%
TVP220,47%20,07%
Polsat15,69%16,87%
TVN13,69%15,39%
TV43,89%2,79%
TN/TVPULS0,22%0,47%
Tele50,37%0,54%
RTL7/TVN71,80%2,10%
TVP 3 tot.5,85%5,11%


  04/200404/2003
ChannelSHR % 
TVP124,10%24,00%
TVP219,50%21,20%
Polsat17,30%16,40%
TVN15,70%14,50%
TVP_Reg/TVP34,80%5,50%
TV42,80%3,90%
TVN72,30%1,90%
TVPolonia1,30%1,50%
TVN240,90%1,00%
CN/TCM1,10%0,80%

Dla Telewizji Polsat, miesiąc kwiecień pod względem wyników oglądalności okazał się być najlepszym w tym roku. Oznacza to kontynuację bardzo dobrych wyników osiągniętych przez stację w marcu (19.8% SHR w grupie "16-49"). Wyniki popularności stacji są przełożeniem bardzo dobrych wyników oglądalności poszczególnych programów z wiosennej ramówki. Miniony miesiąc w grupie "16-49", Polsat kończy z wynikiem 20.3% SHR, co daje pewne II miejsce na rynku za TVP1(20.8%) oraz zdecydowanie wyprzedzając TVP2 (17.6%) oraz TVN (17.4%). W grupie wszystkich widzów "4+", Polsat uzyskał wynik 17.3% SHR wygrywając z komercyjnym konkurentem - stacją TVN, która kończy miesiąc z wynikiem 15.7%. Kwiecień w paśmie "prime time" (19:00-23:00) dla Polsatu był jeszcze lepszy, gdyż właśnie w tych godzinach emitowane są wiosenne nowości. W grupie "16-49" stacja jest niekwestionowanym liderem z wynikiem 23.5% SHR, wyprzedzając TVP1 (20.8%), TVN (19.4%) oraz TVP2 (16.8%). W grupie wszystkich widzów "4+" w tym samym paśmie, Polsat z wysokim wynikiem 20% SHR jest drugą stacją w Polsce wyprzedzając zdecydowanie TVN, który kończy miniony miesiąc z wynikiem 17.6%.

Po bardzo dobrych wynikach Polsatu w marcu, kwiecień okazał się jeszcze lepszy. Średnie udziały w grupie "16-49" wyniosły 20.3% co oznacza wyższy wynik o 0.5 punktu procentowego. Podobny wzrost udziałów zanotował TVN. Spadły natomiast udziały w tej grupie zarówno TVP1 jak i TVP2.

W porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego miniony miesiąc dla Polsatu jest zdecydowanie lepszy i to we wszystkich reprezentatywnych grupach. Rok temu w kwietniu Polsat w grupie 16-49 zanotowała wyniki dające jej III miejsce na rynku, ustępując nadawcom publicznym. Tegoroczny kwiecień to udziały Polsatu w grupie "16-49" wysokości 20.3%, co daje zdecydowaną pozycję nr II na rynku tuż za TVP1. Polsat zanotował również najwyższy wzrost na rynku - udziały w grupie 16-49 wzrosły o 1.8 punktu procentowego.

Dołącz do dyskusji: Coraz lepsze wyniki Polsatu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl