SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LPP promuje nową kolekcję Cropp - DNM RMX (wideo)

Do sprzedaży w sklepach LPP trafia nowa kolekcja odzieży Cropp - DNM RMX. Jej reklamy producent przygotował we własnym zakresie.

Article

Kolekcja DNM RMX ma być podsumowaniem najważniejszych dżinsowych trendów z ostatnich 150 lat w nowych odsłonach.

- Dżinsowe propozycje dla niej to selekcja uniwersalnych fasonów: spodni, kurtek, koszul i spódniczek. Wzrok przykuwają różne kolory i wykończenia denimu - od bieli, przez jasne i ciemne odcienie niebieskiego, po czerń. Zabawę stylizacją umożliwiają oryginalne dodatki, wśród których w oczy rzucają się ciężkie buty w męskim stylu czy dżinsowe, postrzępione kapelusze typu „bucket hat” - opisuje LPP

- DNM RMX dla niego obejmuje szereg fasonów, które sprawdzą się na co dzień. Uwagę zwracają różne kroje dżinsowych spodni - od joggerów po wersje z prostymi nogawkami - oraz uniwersalne kurtki w odcieniach beżu lub szarości. Denimowe propozycje uzupełnia szereg bluz z nadrukami, flanelowych koszul i bejsbolówek, czyli miejskich bestsellerów, z których słynie Cropp - dodaje firma.

 

Działania promujące DNM RMX obejmują przede wszystkim internet (m.in. media społecznościowe) oraz sklepy Cropp. Przygotowano 60-sekundowy spot oraz zdjęcia. Bohaterami reklam są modele Valeryia Siarhuskova i Tomasz Kurek.


Za przygotowanie spotu odpowiadał Michał Piotrowski, a za produkcję sesji - Arkadiusz Dudkowski.

Na koniec września ub.r. funkcjonowały 362 sklepy Cropp, tyle samo co rok wcześniej. To druga po Reserved najważniejsza marka odzieżowa należąca do LPP.


Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: LPP promuje nową kolekcję Cropp - DNM RMX (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Szary wiruje pył
Ta kolekcja coś mi za bardzo inspirowana Fear Of God. Ale ciemny lud to kupi
odpowiedź
User
Amator
po czasie niezłych reklam Croppa, produkcja własna wygląda jak wygląda, pytanie po co to robić
odpowiedź
User
patrik
Możecie mówić co chcecie ale Cropp ma najlepsze ciuchy dla młodzieży.
odpowiedź