Czemu nie pokazano meczu Wisła-WIT?

Zdaniem rzecznika telewizji pulbicznej, oferta TVP została odrzucona przez SportFive

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Miliony polskich kibiców pozbawione było wczoraj możliwości obejrzenia meczu Wisła Kraków  - WIT Tbilisi, który krakowianie wygrali aż 8-2 praktycznie zapewniając sobie awans do następnej rundy kwalifikacyjnej Ligi Mistrzów. Rewanż w Krakowie, 4 sierpnia, będzie już tylko formalnością.

Tymczasem meczu nie pokazała wczoraj TVP, która nie uzyskała od firmy SportFive prawa do nadania tego meczu. Dlaczego?

- Firma SportFive na mocy umowy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej dysponuje prawami do transmitowania meczów polskich drużyn, w związku z tym TVP S.A.prowadzi negocjacje dotyczące praw do transmitowania meczów piłkarskich właśnie z tą firmą.Do tej pory jednak nie udało się zakończyć rozmów o przedłużeniu umowy na sezon 2004/2005. Oferta złożona Telewizji przez SportFive opiewa na kwotywielomilionowe. TVP S.A., nadawca publiczny, musi dołożyć wszelkich starań, by ceny płacone za transmitowane mecze były  adekwatne  do  cen  rynkowych i możliwości finansowych polskiego telewidza płacącego abonament. Same reklamy nie są w stanie bowiem pokryć kosztów transmisji.     W trosce o kibiców sportowych, których jest bardzo wielu wśród naszych widzów, TVP S.A. złożyła firmie SportFive atrakcyjną ofertę, adekwatną do rangi  meczu. Jednak firma SportFive nie podjęła naszej propozycji - czytamy  w oświadczeniu rzecznika prasowego TVP Jarosława Szczepańskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"