Cztery nowe osoby w dziale kreacji Lowe Warsaw, Tomasz Wojciechowski deputy creative directorem

Pracę w agencji reklamowej Lowe Warsaw (należącej do Mullen Lowe Group) zaczęli: Tomasz Wojciechowski jako deputy creative director, Maciej Klimek jako senior copywriter, Alicja Czerniawska jako designer i Karol Cichoń jako digital designer.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Cztery nowe osoby w dziale kreacji Lowe Warsaw, Tomasz Wojciechowski deputy creative directorem
Od lewej: Tomasz Wojciechowski i Maciej Klimek

Tomasz Wojciechowski w Lowe Warsaw będzie odpowiedzialny za prowadzenie części projektów. Ponadto razem z Maciejem Klimkiem będzie tworzyć i realizować koncepcje kreatywne kampanii.

Przez ostatni rok Wojciechowski był dyrektorem kreatywnym w H Warsaw. Wcześniej pracował m.in. jako deputy creative director w Young & Rubicam, dyrektor kreatywny w JWT (obecnie Lemon Sky J. Walter Thompson Poland) i Draft FCB + AdFabrika (obecnie FCB Warsaw), a także w McCann Warsaw i G7. Z branżą reklamową jest związany od 15 lat, współtworzone przez niego kampanie otrzymały kilkadziesiąt nagród w polskich konkursach branżowych (m.in. KTR i Złotych Orłach) oraz kilka nagród i nominacji w zagranicznych.

Maciej Klimek wcześniej pracował w agencjach DFF (Doug Faber Family) i Change. Był zaangażowany w przygotowywanie kampanii reklamowych dla takich firm i marek jak mBank, Link 4, Warta, T-Mobile, Play, MTV, Polpharma, Jelfa, Mentos, Finlandia, BMW czy Mini. W branży reklamowej pracuje od 10 lat.

Alicja Czerniawska wcześniej zajmowała się projektowaniem infografik dla Wirtualnej Polski oraz była grafikiem kreatywnym i montażystą materiałów wideo w Polskiej Agencji Prasowej. Ponadto jako freelancerka realizowała projekty dla Państwowej Galerii Sztuki w Sopocie oraz klientów indywidualnych. Jest absolwentką grafiki na Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku.

Karol Cichoń w Lowe Warsaw odpowiada za koncepcje graficzne kampanii zintegrowanych oraz internetowych. Wcześniej pracował  m.in. w Technetium i Reborn Creative Lab. Ma ośmioletnie doświadczenie w branży marketingowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem