Cztery nowe osoby w dziale kreacji Lowe Warsaw, Tomasz Wojciechowski deputy creative directorem

Pracę w agencji reklamowej Lowe Warsaw (należącej do Mullen Lowe Group) zaczęli: Tomasz Wojciechowski jako deputy creative director, Maciej Klimek jako senior copywriter, Alicja Czerniawska jako designer i Karol Cichoń jako digital designer.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Cztery nowe osoby w dziale kreacji Lowe Warsaw, Tomasz Wojciechowski deputy creative directorem
Od lewej: Tomasz Wojciechowski i Maciej Klimek

Tomasz Wojciechowski w Lowe Warsaw będzie odpowiedzialny za prowadzenie części projektów. Ponadto razem z Maciejem Klimkiem będzie tworzyć i realizować koncepcje kreatywne kampanii.

Przez ostatni rok Wojciechowski był dyrektorem kreatywnym w H Warsaw. Wcześniej pracował m.in. jako deputy creative director w Young & Rubicam, dyrektor kreatywny w JWT (obecnie Lemon Sky J. Walter Thompson Poland) i Draft FCB + AdFabrika (obecnie FCB Warsaw), a także w McCann Warsaw i G7. Z branżą reklamową jest związany od 15 lat, współtworzone przez niego kampanie otrzymały kilkadziesiąt nagród w polskich konkursach branżowych (m.in. KTR i Złotych Orłach) oraz kilka nagród i nominacji w zagranicznych.

Maciej Klimek wcześniej pracował w agencjach DFF (Doug Faber Family) i Change. Był zaangażowany w przygotowywanie kampanii reklamowych dla takich firm i marek jak mBank, Link 4, Warta, T-Mobile, Play, MTV, Polpharma, Jelfa, Mentos, Finlandia, BMW czy Mini. W branży reklamowej pracuje od 10 lat.

Alicja Czerniawska wcześniej zajmowała się projektowaniem infografik dla Wirtualnej Polski oraz była grafikiem kreatywnym i montażystą materiałów wideo w Polskiej Agencji Prasowej. Ponadto jako freelancerka realizowała projekty dla Państwowej Galerii Sztuki w Sopocie oraz klientów indywidualnych. Jest absolwentką grafiki na Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku.

Karol Cichoń w Lowe Warsaw odpowiada za koncepcje graficzne kampanii zintegrowanych oraz internetowych. Wcześniej pracował  m.in. w Technetium i Reborn Creative Lab. Ma ośmioletnie doświadczenie w branży marketingowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu