Cztery nowe osoby w dziale obsługi Change Communications

Agencja Change Communications powiększyła swój dział obsługiklienta o cztery osoby. Katarzyna Borucka objęła stanowisko accountsupervisor, a Dominika Gowik, Ewa Przytulska i Kamila Stefaniak -account executive.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Katarzyna Borucka przeszła do działu obsługi ChangeCommunications z agencji Gruppa66 Ogilvy, w której obsługiwałamarki Milka, Prince Polo, Alpen Gold i 3 Bit. W Change objęłastanowisko account supervisor, które zajmowała również wOgilvy.

Z kolei jako account executive rozpoczęły pracę w dziale obsługiChange Communications Dominika Gowik, Ewa Przytulska i KamilaStefaniak. Wszystkie pracowały wcześniej na takim samym stanowisku:Gowik w Tequila/Polska i BBDO Warszawa, Przytulska w Gruppa66Ogilvy, a Stefaniak w Grey Warszawa.

- Rozbudowa działu obsługi klienta ma związek z wygraniem przezChange Communications w ostatnim czasie kilku znaczącychprzetargów, między innymi na obsługę marki Play - uzasadnia AnnaPańczyk, dyrektor zarządzająca agencji. - Zwiększyła się równieżilość projektów realizowanych zarówno dla obecnych, jak i nowychklientów - dodaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami