Cztery nowe osoby w dziale obsługi Change Communications

Agencja Change Communications powiększyła swój dział obsługiklienta o cztery osoby. Katarzyna Borucka objęła stanowisko accountsupervisor, a Dominika Gowik, Ewa Przytulska i Kamila Stefaniak -account executive.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Katarzyna Borucka przeszła do działu obsługi ChangeCommunications z agencji Gruppa66 Ogilvy, w której obsługiwałamarki Milka, Prince Polo, Alpen Gold i 3 Bit. W Change objęłastanowisko account supervisor, które zajmowała również wOgilvy.

Z kolei jako account executive rozpoczęły pracę w dziale obsługiChange Communications Dominika Gowik, Ewa Przytulska i KamilaStefaniak. Wszystkie pracowały wcześniej na takim samym stanowisku:Gowik w Tequila/Polska i BBDO Warszawa, Przytulska w Gruppa66Ogilvy, a Stefaniak w Grey Warszawa.

- Rozbudowa działu obsługi klienta ma związek z wygraniem przezChange Communications w ostatnim czasie kilku znaczącychprzetargów, między innymi na obsługę marki Play - uzasadnia AnnaPańczyk, dyrektor zarządzająca agencji. - Zwiększyła się równieżilość projektów realizowanych zarówno dla obecnych, jak i nowychklientów - dodaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe