Czteryczwarte dla Coty Polska

Nowa twarz marki Astor, Anna Przybylska została sfotografowana przez Jacka Porembę podczas sesji przygotowanej przez agencję reklamową Czteryczwarte

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Koordynatorką projektu ze strony Klienta jest Jolanta Bigus, Category Marketing Manager w firmie COTY Polska. Makijaże podczas sesji zostały wykonane przez Monikę Wątorek.

Przetarg rozstrzygnięty na początku lipca br. dotyczył koncepcji i realizacji sesji fotograficznej. Propozycja przedstawiona przez agencję skupiała się na wyeksponowaniu „żywiołów”, uosabianych przez modelkę. Główny przekaz prezentowany na zdjęciach to: ekspresja, młodość, witalność i zmysłowość.

Zrealizowany materiał fotograficzny przeznaczony jest do wykorzystania w materiałach prasowych: tekstach PR, advertorial’ach, okładkach pism. Kampania została przygotowana na potrzeby nowej kolekcji kosmetyków Astor.

- Zależało nam bardzo na zaprezentowaniu i zrealizowaniu koncepcji, która pozwoliłaby połączyć bardzo wyraziste cechy urody Ani Przybylskiej oraz wartości kosmetyków Astor. Dzięki zastosowaniu plastycznych środków udało się pokazać żywioły, jakie tak naprawdę drzemią w każdej z nas. Całość dopełniły piękne zdjęcia Jacka Poremby. Jestem bardzo zadowolona z uzyskanych efektów.- powiedziała Katarzyna Wysocka, Account Director, Wiceprezes Agencji Czteryczwarte.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta