SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dariusz Maciołek za Andrzeja Mytycha na czele komunikacji i zarządzania marką w Aviva Polska

Dariusz Maciołek objął stanowisko dyrektora komunikacji i zarządzania marką w firmie ubezpieczeniowej Aviva Polska. Zastąpił na nim Andrzeja Mytycha, który po 10 latach pracy zdecydował się odejść ze spółki.

Dariusz Maciołek Article

Jako dyrektor komunikacji i zarządzania marką Dariusz Maciołek odpowiada w Aviva Polska m.in. za opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej marek Aviva i Expander, tworzenie strategii dla wszystkich linii produktowych w ramach podejścia multichannel, rozwój kanałów społecznościowych oraz CSR i PR.

Do lipca br. Dariusz Maciołek był dyrektorem marketingu PGE Polskiej Grupy Energetycznej, został tam zastąpiony przez Michała Witkowskiego. Odpowiadał za całokształt działań marketingowych: strategię marketingową oraz aktywności sponsoringowe. Z PGE związany był od czerwca 2014 roku. Wcześniej przez sześć lat związany był z PZU, gdzie pełnił funkcję kierownika mediów i e-marketingu oraz marketing manager pracował także w RaboDirect czy International Personal Finance (Provident).

W Aviva Polska Maciołek zastępuje Andrzeja Mytycha, który postanowił odejść z firmy. Niedługo ma poinformować o swoich dalszych planach zawodowych.

W Grupie Aviva Mytych pracował przez 10 lat. Najpierw przez blisko sześć lat jako head of brand, a od stycznia ub.r. jako dyrektor komunikacji i zarządzania marką.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dariusz Maciołek za Andrzeja Mytycha na czele komunikacji i zarządzania marką w Aviva Polska

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anna
To faktycznie super wybór. Dobry wujek dla K2 wyrzucony z PGE poszedł do Aviva pracować. MISZCZ przetargów, lewa łapa Marty i Wojtka z pzu. A w Provident to swoją drogą to też podziękowali.
15 14
odpowiedź
User
Paweł
Dziwna decyzja mając na uwadze kiepską opinię ciągnaca sie z pzu.
14 14
odpowiedź
User
Piotr
Nie szanuje ludzi. Kombinuje. Cwaniak ,zamiast profesjonalizmu fuszerka i ...uwielbienie dla przetargów.
14 14
odpowiedź
User
Ag.Mar.
to jest tzw. Janusz marketingu. Niestety nie wszystko zrobi agencja trzeba mieć tez wiedzę własną ☺
11 11
odpowiedź
User
Jan
Do wywalenia ! Z kazdej firmy...
10 11
odpowiedź