DiGi Media Store - nowy interaktywny dom mediowy

Na rynku rozpoczął działalność dom mediowy DiGi Media Store. Firmaspecjalizuje się w kampaniach typu display, SEM czy e-mailmarketing.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

DiGi Media Store zajmuje się również kampaniami w zakresienowoczesnych aplikacji opartych na internecie m.in. gierkomputerowych, widgetów czy technologii mobilnych.

DiGi Media Store wydzielił się ze struktur domu mediowego PROMedia House jako samodzielna jednostka biznesowa, zajmującą sięwyłącznie działaniami reklamowymi w mediach internetowych.Na jego czele stanęła Carolina Pietyra - dotychczas senior mediaplanner/buyer w PRO Media House, gdzie od kilku lat zajmowała sięplanowaniem mediów, w tym m.in. internetu. W DiGi Media StorePietyra objęła stanowisko interactive unit managera.

DiGi Media Store pracuje dla marki: Isover, Cinema City, WilanówONE, Instytut Rozwoju Reklamy i klientów PRO Media House.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały