Digital View z Shell Polska

Przedstawicielstwo brytyjskiej firmy Digital View w Polsce podpisało umowę z Shell Polska Sp. z o.o

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Przedstawicielstwo brytyjskiej firmy Digital View w Polsce podpisało         z Shell Polska Sp. z o.o. umowę, na mocy której na wszystkich stacjach należących do koncernu Shell na terenie Polski (223 stacje) zostanie zainstalowany system ekranów wizyjnych POSTV.  Digital View odpowiada za instalację oraz obsługę systemu POSTV a sprzedażą czasu reklamowego zajmuje się agencja Incognito.

Super płaskie ekrany POSTV zainstalowane przy kasach, na wysokości wzroku klientów są nowoczesnym i bardzo efektywnym kanałem komunikacji reklamowej. Wyniki badań przeprowadzonych przez brytyjski instytut  POPAI (Point of Purchase Advertising International) pokazują, że  samo włączenie ruchu do przekazu reklamowego powoduje wzrost postrzegalności reklamy  średnio o kilkadziesiąt procent w stosunku do efektów oddziaływania obrazu nieruchomego. Z badań POPAI  wynika, że wizualna, ruchoma reklama w punkcie sprzedaży ma istotny wpływ na decyzje          o zakupach jak też buduje markę i wizerunek produktów .

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"