Disney+ ze zniżkami i loteriami. Wśród nagród rejs i półroczny catering

Subskrybenci Disney+ ze Stanów Zjednoczonych, od 2 czerwca mogą skorzystać z nowego programu lojalnościowego. W zamian za opłacanie abonamentu możliwy będzie udział w losowaniach z atrakcyjnymi nagrodami i skorzystanie ze zniżek na produkty i usługi partnerów firmy.

Adrian Gąbka
Adrian Gąbka
Udostępnij artykuł:
Disney+ ze zniżkami i loteriami. Wśród nagród rejs i półroczny catering
Statek z floty Disneya (disneycruise.disney.go.com)

Klienci Disney+ z USA mogą starać się o zaproszenie na pokaz przedpremierowy filmu „Zakręcony piątek 2”, który wejdzie do kin 8 sierpnia. Przewidziano też loterie. Można w niej wygrać 4-dniowy rejs na Disney Destiny, najnowszym statku we flocie Disney Cruise Line.  Zwycięzcy wybiorą się na niego w listopadzie.

Jak informuje broadbandtvnews.com, inne losowanie ma dotyczyć półrocznej bezpłatnej subskrypcji na usługę cateringową DoorDash. Przewidziano też 20 proc. zniżki w sklepie adidas.com, 15 proc. rabatów w funko.com i loungefly.com. Podobne rabaty mają dotyczyć produktów marek Microsoft czy LG.

Ponadto w okresie letnim subskrybenci mogą uzyskać zniżkę na noclegi w hotelach Disney Resorts Collection, znajdujących się niedaleko parków rozrywki Disneyland. Opłata za wynajęcie pokoju ma zaczynać się od 99 dol. w przypadku noclegu na dwie lub więcej nocy.  Abonenci mogą też liczyć na darmowe żetony w internetowych grach Monopoly Go i Star Wars TIE.

Disney+ chce poprawić wizerunek po podwyżce?

Podobny program lojalnościowy Disney+ zaproponował już na w 2023 roku w okresie świątecznym. Specjalne oferty zbiegają się z podwyżką opłat subskrypcyjnych sprzed paru miesięcy. Jesienią w USA plan z reklamami zdrożał z 7,99 dol. do 9,99 dol., natomiast plan bez reklam z 13,99 dol. do 15,99 dol.

– Nasi fani są jednymi z największych pasjonatów na świecie, a dodatki to nasz sposób na podziękowanie im za subskrypcję Disney+ – powiedziała Samantha Rosenberg, wiceprezes wykonawcza ds. marketingu Disney+. – Niezależnie od tego, czy chodzi o pożądane emocje, które może zaoferować tylko Disney, czy o codzienne oszczędności oraz specjalne zniżki od najlepszych marek, budujemy dwa bezpłatne programy, które mają na celu uhonorowanie naszych widzów – dodała.

Disney w kwartale obrotowym zakończonym 29 marca 2025 roku wypracował 23,62 mld dolarów przychodów, o 7 proc. więcej niż przed rokiem. Niesportowe platformy streamingowe Disneya, czyli głównie Disney+ i Hulu, wypracowały w zeszłym kwartale 6,12 mld dolarów wpływów, po wzroście r/r o 8 proc.

29 marca br. Disney+ miał globalnie 126 mln subskrybentów, o 1,4 mln więcej niż trzy miesiące wcześniej. W tym okresie w USA i Kanadzie liczba klientów platformy zwiększyła się o 1 mln do 57,8 mln, a na pozostałych rynkach – o 0,4 mln do 68,2 mln. Natomiast Hulu osiągnęło wzrost z 53,6 do 54,7 mln płacących użytkowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu