DisplaySearch: w 2010 r. sprzedano 3,2 mln telewizorów 3D

Od zeszłorocznych targów CES w Las Vegas, kiedy na rynek trafiły pierwsze modele telewizorów 3D, ich sprzedaż rosła w stałym, aczkolwiek nieco rozczarowującym tempie.

km
km
Udostępnij artykuł:

Firma badawcza DisplaySearch szacuje, że w całym 2010 roku na świecie sprzedanych zostało 3,2 miliona telewizorów 3D.

"Producenci zapomnieli, że telewizory są narzędziem do oglądania treści. Ludzie będą kupować odbiorniki 3D jeśli będzie wystarczająca ilość treści do obejrzenia, a w 2010 roku po prostu tego nie było. W efekcie tylko 4 proc. telewizorów o przekątnych ekranu 40 cali i większych umożliwiało oglądanie obrazu 3D" - stwierdził Paul Gray, dyrektor w DisplaySearch.

Pomimo tego, presja konkurencyjna w branży szybko powoduje, że 3D staje się obowiązkową funkcją w telewizorach. Dlatego firma badawcza ma optymistyczne prognozy dla omawianego segmentu. Przewiduje ona, że w 2011 roku sprzedanych zostanie prawie 18 milionów telewizorów 3D, a w roku 2014 konsumenci kupią już ponad 91 milionów tego typu odbiorników.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta