Dom mediowy MPG wygrał przetarg na obsługę PGE

Polska Grupa Energetyczna (PGE) - polski holding energetycznyzajmujący się produkcją, dystrybucją i sprzedażą energiielektrycznej zakończył przetarg na obsługę mediową.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Spośród 8 domów mediowych zaproszonych do przetargu, wzięłoudział sześć podmiotów: Initiative Media, Mediacom, MPG, MediaVest, OMD, Promedia House.Ostatecznie, w przetargu zwyciężyłMPG.

Strategicznym celem PGE będą kampanie promocyjno-wizerunkowe, zwykorzystaniem telewizji, radia, outdooru i prasy, których zadaniembędzie zbudowanie świadomości nowopowstałej marki.Kampania rozpocznie się w listopadzie tego roku.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Allegro nagrodzi menedżerów. Skupiło akcje za prawie 150 mln zł

Allegro nagrodzi menedżerów. Skupiło akcje za prawie 150 mln zł

PKP Intercity przekonuje, że "Podróż to my"

PKP Intercity przekonuje, że "Podróż to my"

Anna Gajewska z awansem w oLIVE media

Anna Gajewska z awansem w oLIVE media

"Marka osobista" – nowy podcast w Onet Audio

"Marka osobista" – nowy podcast w Onet Audio

Polscy naukowcy tworzą nowy chroniony obszar w Antarktyce
Materiał reklamowy

Polscy naukowcy tworzą nowy chroniony obszar w Antarktyce

Emilia Metryka social media managerką w Social Lama

Emilia Metryka social media managerką w Social Lama