Dom mediowy MPG wygrał przetarg na obsługę PGE

Polska Grupa Energetyczna (PGE) - polski holding energetycznyzajmujący się produkcją, dystrybucją i sprzedażą energiielektrycznej zakończył przetarg na obsługę mediową.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Spośród 8 domów mediowych zaproszonych do przetargu, wzięłoudział sześć podmiotów: Initiative Media, Mediacom, MPG, MediaVest, OMD, Promedia House.Ostatecznie, w przetargu zwyciężyłMPG.

Strategicznym celem PGE będą kampanie promocyjno-wizerunkowe, zwykorzystaniem telewizji, radia, outdooru i prasy, których zadaniembędzie zbudowanie świadomości nowopowstałej marki.Kampania rozpocznie się w listopadzie tego roku.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?