SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Double Check wygrał przetarg PKP Intercity

Firma Double Check wygrała przetarg spółki PKP Intercity na wybór audytora mediowego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

fot. materiały prasowe PKPArticle

Przetarg PKP Intercity dotyczył wyboru firmy, która zajmie się dla niej doradztwem i audytem mediowym oraz pomoże spółce w zakresie przygotowania do przetargu na wybór domu mediowego.

Oferty złożyły dwie firmy audytorskie: Media Strategy Warsaw i Double Check. PKP Intercity wybrała do współpracy Double Check. Umowa zostanie zawarta na 16 miesięcy.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Double Check zajmie się przede wszystkim: przygotowaniem opisu przedmiotu zamówienia, przeprowadzi szacowanie jego wartości, przygotuje wzór umowy z wybraną agencją. Będzie brać udział w przetargu mediowym w charakterze biegłego, a także pomoże merytorycznie przy wyborze agencji mediowych do właściwego etapu przetargu (wsparcie w ocenie handlowej i merytorycznej ofert). Do jej obowiązków należeć będzie też doradztwo i merytoryczna ocena propozycji kampanii przedstawianych PKP Intercity przez dom mediowy/dysponentów mediów oraz ich staranna weryfikacja w zakresie zgodności z Formularzami Gwarancji Zakupowych.

Audytor zajmie się również oceną złożonych w przetargu mediowym ofert, będzie uczestniczyć w negocjacjach z agencjami. Potem będzie również weryfikować mediaplany przygotowane przez dom mediowy do kampanii offline i online pod kątem zgodności z grupami docelowymi oraz Formularzem Gwarancji Zakupowych, przeprowadzi audyt kampanii po jej zakończeniu, na który składać się będzie weryfikacja zasięgów, w szczególności w TV, podsumowanie realizacji umowy w zakresie warunków zakupowych, rozliczenie prowizji, weryfikacja finansowa (sprawdzenie faktur od domu mediowego vs faktury od dostawców).

Dołącz do dyskusji: Double Check wygrał przetarg PKP Intercity

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
seba
doradztwo?
firma sama z siebie nie wyciąga wniosków po tylu latach funkcjonowania?
- strona www tragiczna
- biletomatów, zwłaszcza z innymi przewoźnikami brak
- darmowy poczęstunek to min. jedna/dwie osoby na pokładzie ekstra
a) trzeba to zorganizować
b) trzeba załadować
c) trzeba rozdać
d) zatrudnić kogoś co tą sterte z mikrospopijnych koszów wyjmie w trakcie jazdy (zbędny etat)
e) za ten darmowy ODPAD zapłacić jako nie posegregowane.
Sami sobie wymyślają robotę i koszta, o kolejkach do kas nie wspomnę ... no ale PIC to temat rzeka
odpowiedź