DougFaberFamily dla Laboratorium Galenowego PGF

Agencja reklamowa DougFaberFamily całkowicie zmieniła wizerunek opakowań produktów Laboratorium Galenowego Polskiej Grupy Farmaceutycznej,

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Dynamiczny rozwój PGF pociągnął  za sobą konieczność wprowadzenia nowej identyfikacji wizualnej produktów, łącznie z logotypem, odpowiadającej obecnym trendom na konkurencyjnym rynku farmaceutycznym.

 Nowa identyfikacja wizualna przygotowana przez agencję DougFaberFamily jest radykalnie różna od dotychczasowej.  Celem agencji była całkowita zmiana dotychczasowego charakteru marki Laboratorium Galenowego PGF, poprzez  nadanie jej  przejrzystości graficznej i kolorystycznej.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"