Dr. Oetker przenosi obsługę digitalową z Media Direction OMD do Business Factory

Dr. Oetker, producent dodatków do pieczenia, ciast, dekoracji przeniósł swój digitalowy budżet mediowy z Media Direction OMD do agencji Business Factory.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dr. Oetker przenosi obsługę digitalową z Media Direction OMD do Business Factory

W wyniku przetargu (jego szczegółów nie ujawniono) wyłoniona została nowa agencja digitalowa – Business Factory – która od czerwca tego roku odpowiada - dla firmy Dr. Oetker - za działania w obszarze digitalu i mediów społecznościowych. 

Tym samym, Dr. Oetker zakończył współpracę z domem mediowym Media Direction OMD w tym zakresie. Ta agencja wciąż jest jednak odpowiedzialna za zakup pozostałych mediów do kampanii marketera.

Marketer wyjaśnia, że zdecydował się na współpracę z Business Factory ze względu na know-how oraz nieszablonowe podejście.

Międzynarodowa agencja Business Factory, do której należy platforma ROI Hunter to oficjalny Facebook Marketing Partner operujący na wszystkich rynkach Regionu Centralnej i Wschodniej Europy. Business Factory – powstała 9 lat temu w czeskim Brnie – jest dostawcą technologii do optymalizacji kampanii na Facebooku.

W chwili obecnej firma działa na 89 rynkach, w takich branżach jak: e-commerce, retail, telekomunikacja, turystyka, FMCG czy finanse i posiada 8 biur na świecie w: Brnie, Pradze, Berlinie, Sao Paulo, Dubaju, Singapurze, Kairze oraz w Warszawie.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]