SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dr Young zajmie się farmaceutykami dla dzieci

Agencja Kid&Young wydzieliła w ramach swoich struktur komórkę odpowiedzialną za rynek farmaceutyczny.

Dr Young, bo tak nazywa się nowy dział, zajmie się obsługą klientów z tej branży – głównie producentów preparatów bez recepty dla dzieci i młodzieży oraz kosmetyków dostępnych tylko w aptekach.

- Doskonale wiemy, jak dotrzeć do dzieci i ich rodziców. Wierzymy, że nasze bogate doświadczenie oraz specjalizacja pomogą klientom w planowaniu i realizacji najbardziej skutecznych rozwiązań marketingowych. Chcemy, aby wizyta w gabinecie lekarskim oraz leki nie stresowały dzieci i kojarzyły się z czymś pozytywnym. Rozpoczniemy także działania z zakresu family marketingu, gdzie odbiorcą staje się cała rodzina. - mówi Magdalena Stachowiak odpowiedzialna za nowy projekt agencji.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dr Young zajmie się farmaceutykami dla dzieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl