SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dragon Rouge odświeża opakowania marki Warka

Agencja Dragon Rouge jest autorem nowych opakowań marki Warka. Lifting miał na celu nadanie marce bardziej jakościowego i aspiracyjnego, lecz nie dystansującego, charakteru

Jednocześnie wzmocniona miała zostać komunikacja "piwności" i "męskości" marki. Istotnym celem było również odróżnienie jej od marki Strong, wciąż silnie kojarzonej z Warką.

By zrealizować te cele, agencja Dragon Rouge użyła palety środków wyrazu. Duży, wyrazisty logotyp na trójwymiarowej szarfie, większa przejrzystość projektu przy utrzymaniu czerwieni jako koloru marki wzmacnia branding. Wprowadzona została nowa, bardziej uniwersalna ikona marki - średniowieczny zamek symbolizujący nie tylko jej wielowiekowe tradycje w warzeniu piwa, ale i wartości pożądane przez mężczyzn, będących jej użytkownikami, tj.: zaufanie, siłę, wytrwałość i zdecydowanie. Wyeksponowanie kluczowych atrybutów produktu i tradycyjne kody piwne jeszcze silniej osadzają markę w kategorii. "Klasyczność" projektu i użyte złocenia komunikują pożądane w marce jakość i aspiracyjność - czytamy w komunikacie prasowym.

Nowe opakowanie zostało ocenione przez konsumentów na tle dziewięciu wiodących marek piwa w Polsce w badaniu przeprowadzonym przez Gfk Polonia jako: zachęcające do zakupu, wyróżniające się na półce, komunikujące wysoką jakość i zdecydowany piwny smak.

Wprowadzenie nowych opakowań na rynek odbyło się w 2. połowie kwietnia br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dragon Rouge odświeża opakowania marki Warka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl