SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Gwiazdy pod wpływem alkoholu odtworzą dzieje Polski. „Drunk History - Pół litra historii” jesienią w Comedy Central

W październiku 2017 roku Comedy Central rozpocznie emisję nowego programu rozrywkowego „Drunk History - Pół litra historii”, w którym celebryci pod wpływem alkoholu opowiedzą o historii Polski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Za jego produkcję odpowiada ATM Grupa.

Article

Formuła programu polega na tym, że popularne polskie gwiazdy piją drinki przed kamerami. Będąc pod lekkim wpływem alkoholu uczestnicy show odtworzą dzieje państwa i narodu polskiego, a widzowie obejrzą ich opowieści w postaci scenek, odegranych przez aktorów w strojach z tamtej epoki. Wszystkie kwestie wypowiadane są przez gwiazdę, a sami aktorzy naśladują je ruchem ust.

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, w „Drunk History - Pół litra historii” udział wezmą aktorzy, celebryci, influencerzy oraz gwiazdy kabaretu i stand-upu, m.in. Katarzyna Kołeczek i Bartek Kasprzykowski (wystąpią w pierwszych odcinkach), a w historycznych inscenizacjach pojawią się m.in. Piotr Cyrwus, Mirosław Baka czy Rafał Mohr. Stacja Comedy Central nie zdradza jeszcze całej obsady programu.

Polska wersja „Drunk History” jest oparta na amerykańskim formacie o tym samym tytule, który w Comedy Central zadebiutował w 2008 roku. Format był realizowany na całym świecie, m.in. w Wielkiej Brytanii, Brazylii, Argentynie i na Węgrzech.

Premierę polskiej wersji reality-show w Comedy Central zaplanowano na październik 2017 roku. Producentem wykonawczym "Drunk History" jest ATM Grupa.

Średni udział Comedy Central w Polsce w 2016 roku wyniósł 0,34 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gwiazdy pod wpływem alkoholu odtworzą dzieje Polski. „Drunk History - Pół litra historii” jesienią w Comedy Central

41 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rurku
Idiotyzm.
72 13
odpowiedź
User
Hmmm
to sie dobrze wpisuje w obecne czasy. ciekawe co to bedzi
30 7
odpowiedź
User
Fritz
Niech wezmą Olbrychskiego, on ma wprawę w ostrym piciu i opowiadaniu banialuk o przeszłości. Mógłby tez poprowadzić program motoryzacyjny na bańce.
61 13
odpowiedź
User
widz555
Naprawdę? Lepsze byłoby po dopalaczach.
A dla równowagi niech zrealizują serial na podstawie filmu "Pod Mocnym Aniołem", tam jest dopiero "ubaw" po pachy.
39 5
odpowiedź
User
qaduq
Drink history? Kilku bohaterów polskich klęsk się znajdzie. Większość jednak porażek sprawili ponoć trzeźwi z zaburzeniami funkcjonowania mózgownicy.
27 4
odpowiedź
User
Janusz
To moze byc najlepsza droga zeby nauczyc Januszy i Grażyny historii ;)
23 22
odpowiedź
User
NioMka
Nazwać to nieodpowiedzialną głupotą to mało. Może od razu dajmy godzinny blok reklamowy z alkoholami? Wyjdzie taniej niż honoraria dla aktorów i celebrytów.
37 10
odpowiedź
User
vixt56
Może w końcu jakiś program z historią ale bez pompatyczności i z przymrużeniem oka
12 31
odpowiedź
User
YKK
Przecież od kilku lat bawełniana husaria wszelkiej maści, czy tam inni bawełniani wyklęci, bawią się codziennie w "drunk history".
17 31
odpowiedź
User
Barbiko
Odrażające
37 12
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing