SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duży spadek 'Przekroju' i 'Wprost', zyskał tylko 'Gość Niedzielny'

Największe tygodniki opinii zamknęły wrzesień 2009 r. spadkiem sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłym rokiem. Liderem była "Polityka", najwięcej - aż 29 proc. - stracił "Przekrój" - raport portalu Wirtualnemedia.pl.

Duży spadek 'Przekroju' i 'Wprost', zyskał tylko 'Gość Niedzielny'

Sprzedaż ogółem "Polityki" we wrześniu 2009 r. wyniosła 141 554 egz., czyli o 6 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Tuż za "Polityką" uplasował się "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny) ze sprzedażą ogółem na poziomie 131 872 egz. (wzrost o 5 proc.).

Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska), który sprzedał się w ilości 112 644 egz. (spadek o 7 proc.). Na czwartej pozycji uplasował się "Wprost" (AWR "Wprost"), który miał sprzedaż mniejszą o 17 procent. Jeszcze większy spadek odnotował "Przekrój" (w dół o 29 proc.).

wrzesień


2009

2008

ZKDP średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Polityka 198 628 141 554 226 411 151 742
Gość Niedzielny 189 931 131 872 184 304 125 752
Newsweek Polska 183 187 112 644 197 126 121 640
Wprost 174 219 90 114 197 053 109 919
Przekrój 94 250 46 911 131 029 65 191
Przewodnik Katolicki 31 606 28 134 32 160 28 371
Przegląd 68 088 22 428 70 000 22 844
Tygodnik Powszechny 41 268 18 411 42 832 18 860


2009


wrzesień

sierpień

ZKDP średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Polityka 198 628 141 554 198 308 149 309
Gość Niedzielny 189 931 131 872 189 200 128 831
Newsweek Polska 183 187 112 644 189 302 126 320
Wprost 174 219 90 114 178 789 120 102
Przekrój 94 250 46 911 102 191 60 928
Przewodnik Katolicki 31 606 28 134 31 604 28 130
Przegląd 68 088 22 428 68 100 23 379
Tygodnik Powszechny 41 268 18 411 39 937 18 588


Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem była "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś), która we wrześniu br. sprzedała się w ilości 342 134 egz. (wzrost o 11 proc.).

wrzesień


2009

2008

ZKDP średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tygodnik Angora 484 222 342 134 457 412 308 044
Forum 32 017 17 065 34 813 18 858


2009


sierpień

lipiec

ZKDP średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tygodnik Angora 484 222 342 134 473 372 355 169
Forum 32 017 17 065 32 972 19 332

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Duży spadek 'Przekroju' i 'Wprost', zyskał tylko 'Gość Niedzielny'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl