SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duży spadek 'Przekroju', zyskał tylko 'Newsweek'

Największe tygodniki opinii zamknęły październik 2009 r. spadkiem sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłym rokiem. Liderem była "Polityka", najwięcej - aż 25 proc. - stracił "Przekrój" - raport portalu Wirtualnemedia.pl.

Duży spadek 'Przekroju', zyskał tylko 'Newsweek'

Sprzedaż ogółem "Polityki" w październiku 2009 r. wyniosła 143 329 egz., czyli o 6 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Tuż za "Polityką" uplasował się "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny) ze sprzedażą ogółem na poziomie 137 530 egz. (spadek o 1,5 proc.).

Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska), który sprzedał się w ilości 117 267 egz. (wzrost o 6 proc.). Na czwartej pozycji uplasował się "Wprost" (AWR "Wprost"), który miał sprzedaż mniejszą o 7 procent. Jeszcze większy spadek odnotował "Przekrój" (w dół o 25 proc.).

październik

2009 2008
ZKDP średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Polityka 199 050 143 329 228 445 153 452
Gość Niedzielny 195 878 137 530 188 641 139 551
Newsweek Polska 178 062 117 267 191 504 111 142
Wprost 168 925 94 280 192 237 101 377
Przekrój 84 880 42 162 121 717 56 531
Przewodnik Katolicki 31 704 28 232 31 927 28 547
Przegląd 68 100 21 703 70 000 23 462
Tygodnik Powszechny 41 121 18 762 44 050 20 855

 

2009

październik wrzesień
ZKDP średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Polityka 199 050 143 329 198 628 141 554
Gość Niedzielny 195 878 137 530 189 931 131 872
Newsweek Polska 178 062 117 267 183 187 112 644
Wprost 168 925 94 280 174 219 90 114
Przekrój 84 880 42 162 94 250 46 911
Przewodnik Katolicki 31 704 28 232 31 606 28 134
Przegląd 68 100 21 703 68 088 22 428
Tygodnik Powszechny 41 121 18 762 41 268 18 411


Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem była "Angora"
(Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś), która w październiku br. sprzedała się w ilości 340 013 egz. (wzrost o 11 proc.).

październik

2009 2008
ZKDP średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tygodnik Angora 487 959 340 013 456 659 306 407
Forum 31 148 17 124 34 626 18 617

 

2009

październik wrzesień
ZKDP średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tygodnik Angora 487 959 340 013 484 222 342 134
Forum 31 148 17 124 32 017 17 065



 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Duży spadek 'Przekroju', zyskał tylko 'Newsweek'

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tx
W dziennikach Rzepa i Dziennik, w tygodnikach - Wprost. Bye bye pisowskim szmatławcom!!!
8 8
odpowiedź