SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dwutygodniki people: „Party” z największym spadkiem, tylko „Gala” zyskała

W sierpniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people nadal było „Party”, które odnotowało największy spadek w zestawieniu. Zaś jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Gala”.

Article

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w sierpniu 2015 roku wyniosła 255 033 egz. W porównaniu do sierpnia 2014 roku była ona niższa o 27,33 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 13,73 proc. i średni wynik na poziomie 240 224 egz.

Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Flesz” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmalała w ciągu roku o 24,63 proc. do 119 580 egz.

Ostatnie miejsce należało do magazynu „Gala” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zwiększył się o 7,23 proc. do 63 629 egz. - jednocześnie był to jedyny wzrost w rankingu.

ZKDP

sierpień

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Party Życie Gwiazd

329 538

255 100

255 033

420 230

351 022

350 955

Show

318 883

240 224

240 224

352 439

278 463

278 463

Flesz Gwiazdy & Styl

169 350

127 112

119 580

231 803

159 142

158 658

Viva

187 550

118 828

118 828

225 836

141 110

141 110

Gala

137 896

63 899

63 629

134 872

59 391

59 341


W sierpniu 2015 roku w porównaniu do lipca 2015 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Flesz” - było to 13,93 proc. Zaś największy spadek, wynoszący 32,46 proc., odnotowała „Viva!” (Edipresse Polska).

ZKDP

2015

Wirtualnemedia.pl

sierpień

lipiec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Party Życie Gwiazd

329 538

255 100

255 033

334 555

254 744

254 677

Show

318 883

240 224

240 224

319 969

232 867

232 867

Flesz Gwiazdy & Styl

169 350

127 112

119 580

170 203

105 441

104 957

Viva

187 550

118 828

118 828

234 079

175 940

175 940

Gala

137 896

63 899

63 629

147 920

85 645

85 375

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki people: „Party” z największym spadkiem, tylko „Gala” zyskała

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl