SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dwutygodniki people straciły 28 proc. „Flesz” i „Gala” z największymi spadkami

Łączne rozpowszechnianie płatne razem pięciu dwutygodników people w listopadzie ub.r. było o 28,2 proc. mniejsze niż rok wcześniej. Najwięcej straciły „Flesz” i „Gala”, najmniej „Viva”, a wynik liderującego „Party” zmalał o 29,8 proc. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Według danych ZDKP w listopadzie ub.r. średnie rozpowszechnianie płatne razem dwutygodnika „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska) wynosiło 79 025 egz. Rok do roku zmniejszyło się o 33 507 egz. (to 29,8 proc. w dół).

„Viva (Edipresse Polska) zanotowała najmniejszy procentowo spadek w zestawieniu - o 16 530 egz. (20,1 proc.) do 65 714 egz. Wynik magazynu „Show” (Wydawnictwo Bauer) zmalał o 14 966 egz. (26,3 proc.) do 41 836 egz.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Procentowo najbardziej zmalało średnie rozpowszechnianie płatne razem pisma „Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska) - o 14 339 egz. (40,5 proc.) do 21 049 egz. Z końcem grudnia ub.r. Edipresse zdecydowało się zamknąć ten magazyn.

Z kolei zamykająca zestawienie „Gala” (Burda International Polska) zanotowała spadek o 10 064 egz. (33,4 proc.) do 20 052 egz.

Łączne rozpowszechnianie płatne razem pięciu dwutygodników people wyniosło 227 676 egz. Rok do roku zmniejszyło się o 89 406 egz., czyli 28,2 proc.

Tylko „Viva” ze wzrostem miesiąc do miesiąca

W porównaniu z październikiem ub.r. łączne rozpowszechnianie płatne razem magazynów people zmalało o 9 315 egz., czyli 3,9 proc.

Jako jedyny tytuł wzrost osiągnęła „Viva” - o 4 087 egz. (6,6 proc.). Za to wynik „Flesza” zmalał o 2 399 egz. (10,2 proc.), a „Show” - o 3 786 egz. (8,3 proc.).

Prowadzące „Party” zanotowało spadek o 5 586 egz. (6,6 proc.).

Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki people straciły 28 proc. „Flesz” i „Gala” z największymi spadkami

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Magda
Jestem w szoku, takie treści taki inteligencja redaktorów a tu takie spadki, a może to zagrywka pod Orlen
0 0
odpowiedź
User
robert
GALA też za chwile do zamknięcia z 20tyś egzemplarzy
0 0
odpowiedź
User
Lucek
Gala nie jest dwutygodnikiem od dawna, ale jak widać redaktorów WM nikt nie przekona, że białe jest białe, a czarne jest czarne..
0 0
odpowiedź