SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Dziennik Gazeta Prawna” przeprasza na okładce za „nieprawdziwe informacje” o firmie cukierniczej

„Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) na okładce czwartkowego wydania przeprosił Zakład Cukierniczy Banatkiewicz za tekst, w którym dziennikarz opisał kulisy założenia tej firmy.

Article

W 2013 roku w tekście „Gorzki interes na czekoladowej galanterii” dziennikarz DGP opisał perypetie Włodzimierza Chodzyńskiego, byłego wspólnika Jana Banatkiewicza, założyciela i szefa Zakładu Cukierniczego Banatkiewicz. W 1991 roku - jak opisywał Dziennik Gazeta Prawna - Chodzyński pożyczył pieniądze Banatkiewiczowi na założenie firmy, ale miał nie otrzymać tego, na co z nim się umawiał. W związku z tym wytoczył sądową batalie o 2 mln złotych - i tę batalię opisywała gazeta.

Firma cukiernicza podała DGP do sądu i wywalczyła przeprosiny. Dziennik przeprasza ZC Banatkiewicz za „nieprawdziwe informacje naruszające dobra osobiste (firmy) w postaci wizerunku i renomy przedsiębiorstwa”. - Nie komentujemy wyroków sądowych. Wszystko zawarte jest w treści przeprosin - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Mirosława Piotrowska, PR manager w spółce Infor Biznes.

Przeprosiny ukazały się zarówno w wersji papierowej dziennika, jak i na jego stronie internetowej.

W grudniu 2016 roku średnia sprzedaż „Dziennika gazety Prawnej” wynosiła 42 486 egz.
 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Dziennik Gazeta Prawna” przeprasza na okładce za „nieprawdziwe informacje” o firmie cukierniczej

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sprostowanie
To nie dziennikarz DGP był autorem tekstu! Wystarczy spojrzeć. Autorem tekstu był wówczas działający jako wolny strzelec pan Mariusz Staniszewski, wcześniej dziennikarz Rzeczpospolitej.
11 8
odpowiedź
User
Radio
O ciekawe, to gdzie przeprosiny pana autora?
9 8
odpowiedź
User
JL
Piątkowy Magazyn DGP udostepnil mu lamy, a on tak sie odwdzieczyl? : ))) dobrze, ze nie trotylem : )))
11 9
odpowiedź
User
lewy
Patrzymy obiektywnie, piszemy odpowiedzialnie. Ha, Ha, HA, HA, HAA!
9 9
odpowiedź
User
Anonimowa
Przepraszać to powinni klientów za to, ze sprzedają im oferty konferencji, które są przestarzałe, nie sprzedają się , zmieniają terminy co i tak nic nie daje. Zawyżają nakłady etc... A bazują na nieswoich projektach, tylko podczepiają się pod eventy innych. Gazeta stricte niedochodowa, co widać po cenie reklam i zasięgu.
9 8
odpowiedź