SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dziennikarze jako więźniowie w kampanii pisma „W sieci” (wideo)

Ruszyła kampania promocyjna nowego dwutygodnika „W sieci” (Fratria). Występują w niej dziennikarze pisma, którzy wcielają się w więźniów, podkreślając, że nie obawiają się wyrażania swoich opinii i profesjonalnego, niezależnego podejścia do pracy dziennikarza.

okładka

okładka "W Sieci"

W rolę więźniów w kampanii wcielają się redaktor naczelny nowego tytułu Jacek Karnowski  oraz jego dziennikarze Jerzy Jachowicz, Dorota Łosiewicz, Marek Pyza i Marzena Nykiel.

Działania promocyjne obejmują telewizję (m.in. TVP 1, TVP 2, Polsat, TVP Kultura, TVP Sport), radio (Radia Zet, Jedynka, Trójka, TOK FM.), prasę (dzienniki i tygodniki ogólnopolskie), outdoor (plakaty, citylighty w największych miastach Polski), a także punkty sprzedaży Kas Stefczyka oraz monitory w sieci sklepów Leclerc.

Prowadzone są też działania na Facebooku. Lada dzień ruszy dedykowana aplikacja na tym profilu, gdzie będzie można zaprojektować, nawiązujące do stylu dwutygodnika, koszulki z osobistymi opiniami.

Za promocję dwutygodnika „W sieci” odpowiada Agencja Apella, która realizowała kampanie reklamowe Kas Stefczyka i Kas Kredytowych SKOK

„W sieci” publikuje głównie artykuły i komentarze zamieszczane w portalach internetowych (m.in. wPolityce.pl czy Stefczyk.info). Tytuł ukazuje się w nakładzie 150 tys. egz. i kosztuje 2,90 zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dziennikarze jako więźniowie w kampanii pisma „W sieci” (wideo)

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
q
Pierwszy numer super! Życzę powodzenia
odpowiedź
User
ale rozmach
Skąd oni mają tyle pieniędzy na reklamy telewizyjne?
odpowiedź
User
lolek
kupilem, rzeczywiscie sa artykuly co ciekawsze wybrane z internetu ale nie jedynie znaczna czesc jest tworzona dla pisma
odpowiedź
User
lolek
ciekawe czy dziki reklamie uda sie powiekszyc grono odbiorcow;] bo bez reklamy to wiadomo ze najpierw wiedza Ci co sledza ic portale;] zycze powodzenia, poniewaz pierwszy numer bardzo pozytywnie mnie zaskoczyl, a bylem nastawiony troche sceptycznie. Na szczescie sie nie zawiodłem.
odpowiedź
User
znalezione na twitterze
Chuck Norris zgrał internet na dyskietkę, a PISowcy wydali internet na papierze
;)
odpowiedź