e-Kiosk z zyskiem ponad 500 tys. zł w pierwszym kwartale

Spółka e-Kiosk zamknęła pierwszy kwartał br. z zyskiem przekraczającym pół miliona złotych.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
e-Kiosk z zyskiem ponad 500 tys. zł w pierwszym kwartale
fot. Shutterstock.com

W pierwszym kwartale 2016 roku spółka e-Kiosk przy przychodach netto ze sprzedaży na poziomie ponad 8,3 mln zł (wzrost rok do roku 3,3 proc.), odnotowała zysk netto wysokości ponad 509 tys. zł. To ponad 120 proc. wzrostu w stosunku do pierwszego kwartału roku 2015 (wówczas zysk netto wyniósł ponad 231 tys. zł).

O ponad 75 proc. wzrósł zysk ze sprzedaży - w pierwszym kwartale 2016 roku wyniósł ponad 613 tys. zł, podczas gdy pierwszy kwartał minionego roku zamknięto z  wynikiem na poziomie ponad 349 tys. zł.

- Dzięki rozwojowi oferty, zwiększeniu poziomu retencji klientów i stałemu zwiększaniu sprzedaży produktów i usług o wyższej marżowości, udało się zrealizować cel zwiększenia zysku na sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu w roku poprzednim - mówi Marcin Kowalczyk, wiceprezes e-Kiosk.

e-Kiosk S.A. to dystrybutor cyfrowych treści - prasy i książek. W swojej ofercie ma tytuły pochodzące od ok. 400 wydawców. Jest właścicielem trzech portali: ekiosk.pl; egazety.pl; nexto.pl. Głównymi udziałowcami spółki są Presspublica i Ruch.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana