SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ecco promuje się w interaktywnych kioskach

Ecco rozpoczęło drugi etap kampanii promocyjnej "Mój Świat Mój StylMoje Ecco". Oprócz serwisu internetowego wykorzystywane są w niejinteraktywne kioski w centrach handlowych.

Wykorzystywane w drugim etapie kampanii promocyjnej "Mój ŚwiatMój Styl Moje Ecco" interaktywne kioski to standy z ekranamidotykowymi i wbudowanymi kamerami zlokalizowane w wybranychcentrach handlowych. Każdy konsument może przy pomocy tych nośnikówstworzyć profil preferencji określający jego życie, który zostajeautomatycznie zamieszczony w sekcji społecznościowej serwisuinternetowego www.ecco.com. Wzamian użytkownik otrzymuje możliwość odebrania w sklepie Eccospecjalnego bonusu oraz otrzymania nagrody.

ecco

Koncepcję i koordynację interaktywnych standów przygotował działmarketingu Ecco Shoes Poland. Cała akcja "Mój Świat Mój Styl MojeEcco" będzie prowadzona do końca maja.

  • Więcej informacji:
  • Ecco
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ecco promuje się w interaktywnych kioskach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl