SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ecco promuje się w interaktywnych kioskach

Ecco rozpoczęło drugi etap kampanii promocyjnej "Mój Świat Mój Styl Moje Ecco". Oprócz serwisu internetowego wykorzystywane są w niej interaktywne kioski w centrach handlowych.

Wykorzystywane w drugim etapie kampanii promocyjnej "Mój Świat Mój Styl Moje Ecco" interaktywne kioski to standy z ekranami dotykowymi i wbudowanymi kamerami zlokalizowane w wybranych centrach handlowych. Każdy konsument może przy pomocy tych nośników stworzyć profil preferencji określający jego życie, który zostaje automatycznie zamieszczony w sekcji społecznościowej serwisu internetowego www.ecco.com. W zamian użytkownik otrzymuje możliwość odebrania w sklepie Ecco specjalnego bonusu oraz otrzymania nagrody.

ecco

Koncepcję i koordynację interaktywnych standów przygotował dział marketingu Ecco Shoes Poland. Cała akcja "Mój Świat Mój Styl Moje Ecco" będzie prowadzona do końca maja.

  • Więcej informacji:
  • Ecco
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ecco promuje się w interaktywnych kioskach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl