Ecco promuje się w interaktywnych kioskach

Ecco rozpoczęło drugi etap kampanii promocyjnej "Mój Świat Mój StylMoje Ecco". Oprócz serwisu internetowego wykorzystywane są w niejinteraktywne kioski w centrach handlowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wykorzystywane w drugim etapie kampanii promocyjnej "Mój ŚwiatMój Styl Moje Ecco" interaktywne kioski to standy z ekranamidotykowymi i wbudowanymi kamerami zlokalizowane w wybranychcentrach handlowych. Każdy konsument może przy pomocy tych nośnikówstworzyć profil preferencji określający jego życie, który zostajeautomatycznie zamieszczony w sekcji społecznościowej serwisuinternetowego www.ecco.com. Wzamian użytkownik otrzymuje możliwość odebrania w sklepie Eccospecjalnego bonusu oraz otrzymania nagrody.

Koncepcję i koordynację interaktywnych standów przygotował działmarketingu Ecco Shoes Poland. Cała akcja "Mój Świat Mój Styl MojeEcco" będzie prowadzona do końca maja.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"