SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Edelman Polska dla Lagostina

Agencja Edelman Polska odpowiedzialna za launch i działania PR dla marki Lagostina - kolejnego brandu Groupe SEB Polska.

Agencja Edelman Polska poprowadzi działania PR inicjujące wprowadzenie na polski rynek marki Lagostina, oferującej ekskluzywne włoskie naczynia kuchenne.

Dołączając do Groupe SEB, Lagostina jest kolejnym brandem światowego lidera w produkcji drobnego sprzętu AGD, dla którego Edelman Polska prowadzić będzie kompleksową obsługę PR w naszym kraju. Agencja zaczyna jednocześnie drugi rok prowadzenia działań PR dla pozostałych marek firmy: Tefal, Moulinex, Rowenta i Krups.
Lagostina to jedna z najsłynniejszych włoskich marek, której ekskluzywne naczynia kuchenne,  dzięki swemu wzornictwu i technologicznemu mistrzostwu, zdobyły uznanie na całym świecie. Lagostina to kwintesencja najlepszego włoskiego rzemiosła, dziedzictwa i stylu życia.

W ramach launchu marki przewidziana jest organizacja spotkania prasowego dla dziennikarzy, media relations, pozyskanie partnerów do współpracy w zakresie PR oraz działania skierowane bezpośrednio do konsumentów. Plany dotyczące rozwoju marki w Polsce zakładają budowanie jej wizerunku poprzez odwołania do kultury, emocji i sztuki, będących nieodłącznym elementem włoskiego stylu życia. Następne kroki to wprowadzenie kolejnych linii naczyń oraz sukcesywne zwiększanie sieci selektywnej dystrybucji.

Groupe SEB Polska to wiodący producent i dystrybutor drobnego sprzętu AGD w naszym kraju, posiadający w swoim portfolio znane marki, takie jak Tefal, Moulinex, Rowenta oraz Krups.

Dołącz do dyskusji: Edelman Polska dla Lagostina

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl