SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Eksperci PR dzielą się swoim doświadczeniem

Studium PR w WSPiZ im. Leona Koźmińskiego

150 000 złotych - tyle warte jest 220 godzin konsultacji najlepszych specjalistów z zakresu PR wg stawek rynkowych. Uczelnia im. Leona Koźmińskiego umożliwia dostęp do wiedzy bez ponoszenia takich kosztów.

Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, jedna z najlepszych uczelni biznesowych w Polsce, wprowadza od października do swojej oferty studiów podyplomowych nowy program - Public Relations w praktyce.

Celem programu jest przekazanie studentom najnowszej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych do projektowania i realizacji działań z zakresu PR. Z 27 przedmiotów zaledwie 16% to wykłady ogólne o charakterze teoretycznym. Na przedmioty czysto zawodowe przeznaczono aż 62% czasu. Większość zajęć będzie prowadzona przez praktyków na co dzień działających w branży PR oraz przez dziennikarzy. Spośród 27 zaledwie siedmioro nie jest praktykami PR, lecz naukowcami - badaczami. Twórcy programu pamiętają bowiem o potrzebie zapoznania studentów z najnowszą wiedzą akademicką na temat PR. Będzie ona przekazana przez wybitnych specjalistów z dziedziny komunikacji i zarządzania. W ramach programu, uczelnia przewidziała także blok przedmiotów warsztatowych, które przygotują do samodzielniej pracy obecnych bądź przyszłych konsultantów
i pracowników komórek PR.

Jak podkreśla Piotr Lignar, autor i kierownik programu Public Relations w praktyce, studium PR prowadzone w WSPiZ będzie odróżniało się od innych ofert rzeczywiście zawodowym charakterem oraz zdecydowanym odniesieniem programu do praktyki PR.

Kanwą zdecydowanej większości przedmiotów będą doświadczenia prowadzących i przypadki,
z którymi się spotkali w praktyce. Deklaruje to wprawdzie kilka innych działających już studiów, ale szczegółowa analiza ich programów nie zawsze to potwierdza - powiedział Piotr Lignar.

Studia Public Relations w praktyce pomogą w rozumieniu potrzeby tworzenia programów komunikowania się organizacji z otoczeniem oraz pogłębią znajomość technik, narzędzi i warunków współczesnej komunikacji społecznej. Całość studiów zamknie się w dwóch semestrach i obejmie ponad 220 godzin wykładowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Eksperci PR dzielą się swoim doświadczeniem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl