Emil Pawłowski: z Redefine do Gemiusa

Emil Pawłowski został dyrektorem ds. metodologii w Gemiusie. Ostatnio pracował w firmie Redefine.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Pawłowski odpowiada za rozwój produktów firmy w zakresie metodologii badawczej. Jego zadaniem jest rozwój badań, które mają kluczowe znaczenie dla rozwoju internetu jako medium i reklamy internetowej, w tym pomiar internetu mobilnego czy materiałów audio i wideo w sieci.

Emil Pawłowski od kilkunastu lat zajmuje się badaniami mediów (tv, internet) i kampanii reklamowych. Przez ostatnie 3 lata był związany z Redefine, gdzie jako dyrektor ds. badań i rozwoju odpowiadał za rozwój projektów badawczych. Wcześniej pracował m.in. w firmach The Nielsen i AGB, gdzie współtworzył metodologie i narzędzia analityczne.

Jest absolwentem Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki UW.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem