Event PR ponownie dla Mydła i Pachnidła

Agencja Event PR rozpoczyna kolejny etap działań media relations dla firmy "Mydło i Pachnidło", która z myślą o okresie świątecznym, przygotowała szeroki wybór świątecznych zestawów upominkowych

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Event PR ponownie dla Mydła i PachnidłaW ofercie znajdzie się m. in zestaw rozgrzewający (cynamonowy), zmysłowy (cytrusowy), odprężający (owocowy) czy relaksujący (lawendowy). Podstawowym zadaniem agencji jest zaplanowanie i realizacja medialnej kampanii PR, skierowanej do dziennikarzy prasy kobiecej, poradnikowej oraz tytułów poświeconych nowościom rynkowym, a za pośrednictwem mediów do wszystkich konsumentów, którzy kładą szczególny nacisk na jakoś używanych kosmetyków. Agencja zajmie się także medialną promocją drugiej nowości z oferty firmy Mydło i Pachnidło, którą są ręcznie robione mydełka glicerynowe sprzedawane na sztuki, z ciekawymi motywami: aniołka, serduszek, kwiatów czy muszelek. Dzięki uruchomionej stronie internetowej www.pachnidlo.pl, zestawy i inne produkty Mydła i Pachnidła są dostępne niemal w każdym zakątku kraju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?