Ewa Baj szefową wszystkich wydań „Dzień dobry TVN”

Ewa Baj, dotychczas producentka wydań magazynu „Dzień dobry TVN” nadawanych w dni powszednie, od września br. została także szefową redakcji weekendowej programu. Tym samym odpowiada za wszystkie wydania morning-show.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Ewa Baj szefową wszystkich wydań „Dzień dobry TVN”

W ostatnich miesiącach producentkami weekendowych wydań „DD TVN” były Agnieszka Wojtkowiak i Daria Grunt. Awansowały na te funkcje po tym jak z porannego magazynu TVN odeszła poprzednia producentka wydań sobotnio-niedzielnych Katarzyna Białek. Obecnie odpowiada ona za program „Kobieta na krańcu świata” (więcej na ten temat). Po awansie Ewy Baj Wojtkowiak i Grunt wróciły na stanowiska wydawców.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/anna-kalczynska-poprowadzi-dzien-dobry-tvn-zastapi-jolante-pienkowska ##

Ewa Baj z „Dzień dobry TVN” związana jest od 2012 roku. W przeszłości jako producentka odpowiadała m.in. za takie formaty TVN jak “Ugotowani”, “Lekcja stylu”, „Druga strona medalu” i „Brzydula”. Współtworzyła także programy produkowane dla TVN przez Endemol Neovision, jak m.in. „To było grane” i „Big Brother”.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że magazyn „Dzień dobry TVN” w sezonie 2013/2014 oglądało średnio 603 tys. widzów, co przełożyło się na 13,29 proc, udziału w grupie 4+ i 16,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49 (więcej na ten temat).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"